Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säg till om boken är bra, funderat på att köpa.Dagens klocka och veckans läsning!
Kul, ja hur är boken?Dagens klocka och veckans läsning!
Säg till om boken är bra, funderat på att köpa.
Kul, ja hur är boken?
Den var riktigt trevlig! Kul med orange tavla och svensk dagskiva.Sommardinkan införskaffad.
Zenith Super Sub-Sea A3635 har väl inte direkt hälsovådliga mögelnivåer men mysig är den
En tonfisk är högt upp på min önskelista, asså. Grymt trevlig!En något mindre "möglig" Seiko 7549-7010 nu när den har fått ett nytt glas.
TrevligÄntligen fått mig en stålmannen.Patinerad tavla, bakelitvridring med patentlösning, och orginalband.
Yema Superman
Tack! Ja det är något speciellt med dem. Jag velade dock ganska länge innan jag slog till på den här men nu ångrar jag mig inte en sekund.En tonfisk är högt upp på min önskelista, asså. Grymt trevlig!
En 600m Golden Tuna... Gärna en från 1985, så den blir årsklocka.Tack! Ja det är något speciellt med dem. Jag velade dock ganska länge innan jag slog till på den här men nu ångrar jag mig inte en sekund.
Grymt trevlig sommarklocka det där...
Grattis! det va allt på tidenÄntligen kom den fram!
Tack vännen! Skickades 18/1 från UK så det gick inte fort.Grattis! det va allt på tiden
Snyggt ex! Kan sakna min gamla...Äntligen kom den fram!
Stort tack! Ja det kan jag förstå, det är en trevlig klocka. Jag utgick från att Postnord slarvat bort den så det blev en glad överraskning idag.Snyggt ex! Kan sakna min gamla...
Hahahah, det var ju nästan innan mars iaf!Äntligen kom den fram!
Nästan, Postnord hann nästan i tid.Hahahah, det var ju nästan innan mars iaf!
Men snygg iaf!
Äntligen fått mig en stålmannen.Patinerad tavla, bakelitvridring med patentlösning, och orginalband.
Yema Superman
Grattis! Vad hände? Dök den plötsligt bara upp hos ombudet?Äntligen kom den fram!
Tack gubben! Ja så var det faktiskt, helt plötsligt var den på väg från ingenstans. Redan reklamerad efter nästan 4 månader på vift.Grattis! Vad hände? Dök den plötsligt bara upp hos ombudet?
Hoppas att du tar hand ditt ex. Uppfyller alla krav på kvalité och logisk formgivning.. visst är gamla Explorer ettan härlig, menvadå... här har vi det som behövs för ett fint bruksur som man kan ruska runt med utan att behöva gnissla om ding och Co.Äntligen kom den fram!
Tusen tack! Ja de verkar inte vara helt lätta, man får ha lite flyt ibland. Väldigt skön länk också måste jag säga .väldigt trevlig, stort grattis!
Kul med originallänk, rätt ovanligt.