Back from the grave!
Före;
Efter;
Före;
Efter;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser den där överallt nuförtiden
Hehe ja, men gör väl inte jätteont?Ser den där överallt nuförtiden![]()
Verkligen inteHehe ja, men gör väl inte jätteont?
Letar något likande till dottern. Men hon trivs i vattnet inte under!Äntligen fått tummen ur och köpt nytt urverk till den här lilla skiten. Ska ge till sonen som gillar att vara under vattnet…![]()
Jag köpte i tron att det var en fullt fungerande och lagom stor klocka till mig så den blev lite dyrLetar något likande till dottern. Men hon trivs i vattnet inte under!![]()
Ligger en trevlig dam-TagHeuer-dykare på tradera - inte till dig alltså utan min dotter...men bevakningspriset är omotiverat högt.Jag köpte i tron att det var en fullt fungerande och lagom stor klocka till mig så den blev lite dyr![]()
Billigare än min, so farLigger en trevlig dam-TagHeuer-dykare på tradera - inte till dig alltså utan min dotter...men bevakningspriset är omotiverat högt.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Högsta bud blev 3' men reservationspris ej uppnått.Billigare än min, so far![]()
Det var lite väl tilltaget reservationspris för en barnklockaHögsta bud blev 3' men reservationspris ej uppnått.
En undrar om den någonsin blir såld.Det var lite väl tilltaget reservationspris för en barnklocka![]()
Sådärja! Nu är Sjöliket återuppståndet! Det mesta av verket gick att använda och tavlan lyckades urmakaren snygga till. Trycket finns kvar men är svagt. Det som tog längst tid var leveransen av korrekt glas från Spencer Klein i USA. Riktigt skarp boett som bara behövde en rengöring. Det märks att ingen har grejat en massa med den under åren.Sjöliket är här!!
Otroligt skarp 6105 som hittades uppspolad på en strand enl utsago. Tycks stämma bra med tanke på ”patinan” invändigt
@rogart-63
![]()
![]()
![]()
Suddig bild! Vad är det för mysigt till vänster?
Ta det lugnt tills bilden laddat så blir det skarptSuddig bild! Vad är det för mysigt till vänster?
Börjar få ihop ett riktigt mysigt gäng igenMögel Zodiac landade idag
60-100ATM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja men det börjar ta sig någotBörjar få ihop ett riktigt mysigt gäng igen![]()
Mysig! Väldigt trevligt när index förlängs ut till vridringsmarkeringarna.Mysig och möglig
Lanco Barracuda 541 bakelite på Maruman flex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker de där är väldigt fina! Självklart är tropical lite extra nice...Mys, mögel, dykare...![]()
Tack! Klart mysiga! Stål boett men kronor och vridring kromad mässing ( tror jag @Beo ? )Tycker de där är väldigt fina! Självklart är tropical lite extra nice...
Men jag har inte riktigt fått klart för mig om de är i helstål eller inte?