deddas
Silver
Det kan men leva med. Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan men leva med. Tack!
Japp!stålboett,chromad vridring men på din är det stål kapsyl krona och orginal så är kronan kupolformad som är chromad mässing.
Mycket trålande på eBay har alltid varit lösningen för mig. Dock många minor där också så man får se upp lite.En fråga till den här fantastiska kanalen: var hittar ni era mögeldykare? Jag har gjort många fynd genom åren med vintage klockor genom loppisar, aktioner och Tradera/Blocket, Men har sedan en tid tillbaka aktivt sökt efter den perfekta beatern/mögeldykare, utan framgång.
jag har en lekmannateori om att folk som inte är Klock-nördar inte förstår tjusningen med en riktigt sliten dykare och därför inte lämnar in dom på loppis, auktion eller annons utan kanske tyvärr slänger dom (hemsk tanke ). Vad tror ni, kan det ? Hur hittar ni era?
skulle det vara så att någon i den här kanalen har något att sälja kring 1.000-2.000 så får ni gärna skicka ett meddelande till mig.
Fortsätt med era vackra bilder i den här, enligt mig bästa tråden på Klockforum. Ser fram emot den dagen jag själv kan bidra med en bild på ett fynd.
Trevlig helg!
Trålar också mest på Ebay. Få bilder av kass kvalitet med bristfälliga beskrivningar på främmande språk är det jag ofta går efter. Betalar alltid via Paypal. Funkar fint.Mycket trålande på eBay har alltid varit lösningen för mig. Dock många minor där också så man får se upp lite.
Beskriver mitt tillvägagångssätt nästan exakt. Det är nästan alltid privatpersoner med halvdan engelska som sitter på guldklimparna. Italien kommer väldigt mycket ifrån som jag plockar hem.Trålar också mest på Ebay. Få bilder av hög kvalitet med bristfälliga beskrivningar på främmande språk är det jag ofta går efter. Betalar alltid via Paypal. Funkar fint.
Ändrade från ”hög kvalitet” till ”kass kvalitet”Beskriver mitt tillvägagångssätt nästan exakt. Det är nästan alltid privatpersoner med halvdan engelska som sitter på guldklimparna. Italien kommer väldigt mycket ifrån som jag plockar hem.
Tänkte inte ens på det, haha. Exakt, dåliga bilder ska det vara. Men det är också en anledning till att man måste veta vad man letar efter ungefär.Ändrade från ”hög kvalitet” till ”kass kvalitet”
Supercharmig, tror det är första gången jag sett en Depthmaster utan att ha googlat på den.Inte såå mycket mögel men den är ändå härjad.
Finns i alla minst en till på forumet. Vi borde dock ha fler!Fanta
Supercharmig, tror det är första gången jag sett en Depthmaster utan att ha googlat på den.
För mig känns det som att alla jag sett med den tavlan suttit i boetter med "runda" bandinfästningar, så håller med dig!Jag har lite funderingar kring denna Monvis jag nyligen klickade hem. Sekundisare är utbytt, ja. Men är boetten verkligen rätt? Monvis har ju en del olika tavlor och boetter. Får känslan av att de inte hör ihop här. Har varit ute efter tavlan ett tag, så kommer behålla den oavsett.
Någon som har samma känsla som mig?
Monvis överlag har ett gäng trevliga dykare som är värda att kolla in.
Jo, har sett att det sålts en med kromad boett o samma tavla här på KS.För mig känns det som att alla jag sett med den tavlan suttit i boetter med "runda" bandinfästningar, så håller med dig!
Finns ett par stycken i stål på bukten.Jo, har sett att det sålts en med kromad boett o samma tavla här på KS.
Tänker du på Glucydur-märkta tavlorna? De är annorlunda, och har annorlunda verk. Har haft en sån tidigare med stålboett och samma visare men annorlunda urtavla. Den var ganska liten också.Finns ett par stycken i stål på bukten.
Jäklar vilken mysig ton på index!Mögligt projekt...
52-0110
Ja det är lite mysig nyans, vattenskadad och härjad, men jag gillar det. Syns att den har varit med .Jäklar vilken mysig ton på index!
Scubaduuude!Tja ba folket! Jag undrar om 39 eller 65 mm ser bäst ut på 19 cm handled? Vad säger panelen? Väl mött! Mvh
Nice, nöjd?