Lord Benex Emergency Medical Technician diver, på vitt gummi märkt Sub Sub Equator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänker på vridringsinlägget? Ja, jo är kanske bättre än utan. Tyckte iofs den ser rätt kool ut med all metall också.Nice, nöjd?
Ah... Håller med, såg rätt rå ut innan, på ett bra sättTänker på vridringsinlägget? Ja, jo är kanske bättre än utan. Tyckte iofs den ser rätt kool ut med all metall också.
Liiiten! Här kommer två små till!En bortglömd sötnos…26 mm. Trådens minsta?
Superläckra !Liiiten! Här kommer två små till!
Oj, ingen hejd på godsakerna där Han måste ha skitjobbigt att välja vad han ska sätta på armen, stackarn.Måste verkligen tipsa om det kontot på instagram. Vilken skatt han sitter på:
Jeff (@bristnj_jeff) • Instagram photos and videos
4,491 Followers, 831 Following, 496 Posts - See Instagram photos and videos from Jeff (@bristnj_jeff)instagram.com
1. Jag är sur att jag inte dykt in på den här tråden tidigare.Inte ofta man stöter på grejer man inte sett förr i denna värld, men jag tror faktiskt inte att jag stött på denna lösning tidigare.. ska absolut söka något liknande...
För att dra upp kronan så skruvar man av "locket", vänder på locket och trycker tillbaka den över kronan och vrider upp. Sånt här går jag igång på. Denna klocka har ett ETA2378.
Har ni stött på denna variant tidigare? Sett den på fler märken? Andra spännande varianter? @Aurum kanske...
Bättre sent än aldrig som man brukar säga1. Jag är sur att jag inte dykt in på den här tråden tidigare.
2. Det här var bland det coolaste jag sett.
Varsågod, hoppas den uppskattas
Rktigt fin City skindiver, vad är det för storlek på den?Dagens klocka i värmande soluppgång. Gillar denna skarpt!
De var en bra fråga du, skulle säga 38-40mm nånting. Har inget skjutmått i närhetenRktigt fin City skindiver, vad är det för storlek på den?
Sekundvisaren var riktigt kul! Härligt härjad =)Har ju inte så många mysmögeldylare men den här borde ju passa i denna tråden….
Enicar Seapearl 600 från januari 1959
Eller hur, sekundvisaren är riktigt grym faktiskt och läckert när den är så stor och i rörelse!Sekundvisaren var riktigt kul! Härligt härjad =)
Om klockor kunde tala så borde serviceintervallen bli något tydligare iaf! Antar att den skulle skrika till .. eller bara bli successivt gnälligareEller hur, sekundvisaren är riktigt grym faktiskt och läckert när den är så stor och i rörelse!
Skön patina och den har förmodligen använts som det var tänkt...tänk om klockor kunde tala?