• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Kunde inte låda bli att scanna denna härliga sida med Lagonda dykarklockor, Lagonda katalog från 1976

LagondaDykare2.jpg

Är det så? Det är ju helt jävla sjukt. Men denna, den mer anonyma, är den europeiska?
Yes, JLC är europeiskt och LeCoultre usa-sålda. Sitter på mobilen så jag sökte inte så bra men den kända som köptes på goodwill i usa för 6 dollar såldes för 35'... det var en LeCoultre. Det som är klart är att han bär något väldigt värdefullt. Riktigt kul!

Är det så? Det är ju helt jävla sjukt. Men denna, den mer anonyma, är den europeiska?

Sitter på mobilen så jag sökte inte så bra men den kända som köptes på goodwill i usa för 6 dollar såldes för 35'... det var en LeCoultre. Det som är klart är att han bär något väldigt värdefullt.

De som har gått har legat galet högt, inte ofta man ser dem dock! Du får gratulera din vän :)

Yes, JLC är europeiskt och LeCoultre usa-sålda. Sitter på mobilen så jag sökte inte så bra men den kända som köptes på goodwill i usa för 6 dollar såldes för 35'... det var en LeCoultre. Det som är klart är att han bär något väldigt värdefullt. Riktigt kul!

Länkar till den du snackade om Aurum:

http://www.complex.com/style/2015/0...or-six-dollar-resells-for-35-thousand-dollars

• Like
Reactions: PJW
Förstod han exakt hur galet det är idag?

De som har gått har legat galet högt, inte ofta man ser dem dock! Du får gratulera din vän :)

Skrev ihop ett litet meddelande, efter research och er input, till min vän. Han hade ingen aning. Skönt besked att få på en fredag :)

Med infon han fick känns den än mer värdefull och hans far hade sagt att den var "bra" när han fick den. Han har lovat att göra mer research och hålla mig uppdaterad.

Tillbaka
Topp