Klockan har fått vandra vidare. @Teletomte har den nu.Tejpa en boettkniv och testa att trycka och bända, samtidigt som om du får en liten springa sätter i en till kniv. Bezeln på min mrpsa boett satt också väldigt hårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan har fått vandra vidare. @Teletomte har den nu.Tejpa en boettkniv och testa att trycka och bända, samtidigt som om du får en liten springa sätter i en till kniv. Bezeln på min mrpsa boett satt också väldigt hårt.
Rinnande varmt vatten och mängder med diskmedel, samt starka nypor. Räcker med att du kan rubba den lite lite grann, och fortsätta att varva varmvatten och diskmedel, så kan den börja släppa.Får inte in någonting under bezeln, har försökt med aceton och tandborste men utan effekt.
Hahaha... Skicka den vidare till mig, om du inte lyckas @TeletomteKlockan har fått vandra vidare. @Teletomte har den nu.
Jag är redo Bring it on!Vi ser hur det utvecklas, ringen sitter grymt! Jag hör av mig @theargonaut
Så underbart att se dessa gamla reklamannonser. Någon av er som testat Nr H 78? "En maskulin kreation.."Kunde inte låda bli att scanna denna härliga sida med Lagonda dykarklockor, Lagonda katalog från 1976
underbart att se!Kunde inte låda bli att scanna denna härliga sida med Lagonda dykarklockor, Lagonda katalog från 1976
Har faktiskt haft en men den gick så fruktansvärt risigt så jag krängde den ..... Nu är jag ganska säker i min manlighet så det gick som tur var bra!Så underbart att se dessa gamla reklamannonser. Någon av er som testat Nr H 78? "En maskulin kreation.."
Förstod han exakt hur galet det är idag?Träffade en bekant idag med denna på handleden. Sin fars gamla.
Eller hur, vilken pjäs!!!Så underbart att se dessa gamla reklamannonser. Någon av er som testat Nr H 78? "En maskulin kreation.."
Tror ej. Ses på måndag idag. Upplys mig gärna ytterligare så framför jag detta!Förstod han exakt hur galet det är idag?
Sjukt dålig koll egentligen, men den europeiska är ovanligast om jag förstått det rätt. 300'+?Tror ej. Ses på måndag idag. Upplys mig gärna ytterligare så framför jag detta!
Är det så? Det är ju helt jävla sjukt. Men denna, den mer anonyma, är den europeiska?Sjukt dålig koll egentligen, men den europeiska är ovanligast om jag förstått det rätt. 300'+?
Yes, JLC är europeiskt och LeCoultre usa-sålda. Sitter på mobilen så jag sökte inte så bra men den kända som köptes på goodwill i usa för 6 dollar såldes för 35'... det var en LeCoultre. Det som är klart är att han bär något väldigt värdefullt. Riktigt kul!Är det så? Det är ju helt jävla sjukt. Men denna, den mer anonyma, är den europeiska?
Är det så? Det är ju helt jävla sjukt. Men denna, den mer anonyma, är den europeiska?
Sitter på mobilen så jag sökte inte så bra men den kända som köptes på goodwill i usa för 6 dollar såldes för 35'... det var en LeCoultre. Det som är klart är att han bär något väldigt värdefullt.
Är det så? Det är ju helt jävla sjukt. Men denna, den mer anonyma, är den europeiska?
Yes, JLC är europeiskt och LeCoultre usa-sålda. Sitter på mobilen så jag sökte inte så bra men den kända som köptes på goodwill i usa för 6 dollar såldes för 35'... det var en LeCoultre. Det som är klart är att han bär något väldigt värdefullt. Riktigt kul!
Riktigt häftigt, och den din vän har ser sjukt vacker ut!Endast 1 061 tillverkade under -59 till -62 (dock endast en tillverkad 1962).
Sjukt.Träffade en bekant idag med denna på handleden. Sin fars gamla.
Förstod han exakt hur galet det är idag?
De som har gått har legat galet högt, inte ofta man ser dem dock! Du får gratulera din vän
Dagens "komplikation"!
Fungerar utmärkt, 30 grader vid min handled. I vatten lär den visa något som faktiskt är relevant...Dagens "komplikation"!
Edit: går den rätt? 30c inomhus?
Holy cowboy!Träffade en bekant idag med denna på handleden. Sin fars gamla.
Aha! Det förklarar liteFungerar utmärkt, 30 grader vid min handled. I vatten lär den visa något som faktiskt är relevant...