• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Feet! Grattis! Klickade på den härom dagen:)
Tack :)
Ja, för en ruinromantiker som mig, så absolut :)
Den har man ju varit nära att klippa mer än en gång... Ställer mig i kö;)
Tack för att du inte köpte den :) Din köplats är noterad.
Faller in i hyllningskören, jäkligt mullig!
Ser ännu bättre ut på dina bilder än på säljarens:)
Grymt köp, grattis igen!
Ja, efter lite småfix, så är jag rätt nöjd :) Tack, och tack igen för tipset :)

Upp igen med denna tråd. Här var det mögel!

IMG_20160702_155302.jpg

Nytt i lådan. Kommer från loppis, men jag får ju inte posta i den tråden... ;)
image.jpeg
Om du själv har varit på loppis och hittat den får du givetvis posta där. Om den inkommit genom diverse andra verksamheter där du blir serverad klockor får du inte posta. Detta är väl dock inget som finns i ks-reglerna utan antar jag bara blivit praxis och kutym för att inte samma personer vecka efter vecka ska slänga upp klockor som kanske är till salu och att det är roligare att se folks ärliga loppisfynd... ;)

Klockan ser ju asgrym ut! Kan man få se en bild på baksidan? Är det en michel herbelin-märkt jenny/caribbean dykare?

@eriksson850 No hard feelings ;) Jag har ju slutat med loppistråden, postade faktiskt mest i den för att dela med mig av kuligheter (enda bekräftelsen jag får). Vecka efter vecka var det väl inte? I så fall gillar jag inte mig själv så värst.

Ska kirra lite bilder. Klockan är riktigt grym!

Min poor mans Vintage seamaster 300 meter förtjänar en plats. Egentligen inget gemensamt med en SM300, mer än att jag tycker den är lite lik. Vilket kanske egentligen de flesta mögeldykare är. Lyckligtvis var inte prislappen heller särskilt lik sm300.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    134 KB · Visningar: 94
Tillbaka
Topp