Härligt futuristisk design!Tillsammans med lillebrossan, Ocean 500....
Men 500m för den klenisen är inte illa pinkat ändå
(34mm utan krona)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt futuristisk design!Tillsammans med lillebrossan, Ocean 500....
(34mm utan krona)
Är väl iofs lättare att få ett mindre ut tätt? Helt klart ett av de jobbigaste objekten att förlora på längre.Tillsammans med lillebrossan, Ocean 500....
(34mm utan krona)
Haha ja dom är rätt spaceade , men otroligt sköna att bära !Härligt futuristisk design!
Är väl iofs lättare att få ett mindre ut tätt? Helt klart ett av de jobbigaste objekten att förlora på längre.
Hur tunna är de egentligen? Har bara testat 500an och kommer ihåg att jag tyckte den var tunn.Läste någon stans att glaset är speciallimmat , men byter man inte glaset är de nog rätt cool.
Fast kronpackningen kan bli svårt kanske.
Har lite grejer på G , men ska trycktesta dom i veckan för skoj skull
För mig räcker de att dom pallar typ 100m , så behöver man inte oroa sig när man plaskar
Hur tunna är de egentligen? Har bara testat 500an och kommer ihåg att jag tyckte den var tunn.
Hur sitter 2000 på handleden egentligen? Är rätt sugen på en och tyckte 500an var något liten men tror 2000 är för stor.500 är 9mm
2000 är 12.5mm
Dock är ingen med alla länkbitar eftersom jag är en tunnis.
Hade precis samma känsla som dig, 500:an va lite jobbig att bära.. Kändes nästan för feminin eftersom den har integrerad länk och inga bandhorn. Sen tjuvar bezeln på 500:an mycket tavla plus att den är svart.Hur sitter 2000 på handleden egentligen? Är rätt sugen på en och tyckte 500an var något liten men tror 2000 är för stor.
Skarp duo !!!!!!Tillsammans med lillebrossan, Ocean 500....
(34mm utan krona)
Det tog ett tag mem nu har jag hittat ringarna till den på TraderaVet inte om detta kan kallas dykare ? Men kunde inte låta bli att lägga fingrarna på denna Eloga Flipper Olympic
Fulsnygg är väl det snällaste man kan säga ,600 fot är inte så dåligt för en 50 år? gammal pjäs
Christer
Najs!
Det tog ett tag mem nu har jag hittat ringarna till den på Tradera
gör verkligen klockan ..
Den från Tradera? Snygg!Udda vet jag inte, kanske...
Ja, tack! Högt över förväntan!Den från Tradera? Snygg!
Jomenvisst! Mycket fin!Ja, tack! Högt över förväntan!
Mycket trevlig måste jag säga. Kan dock inte hjälpa med något om märket.Denna måste väl ändå kvala in som udda!? Vet att den är Fransk men inte mycket mer än så.. Nån som vet nåt om detta märke "Pirofa"??
Tackar! Googlat lite om märket men hittar inte mycket..Mycket trevlig måste jag säga. Kan dock inte hjälpa med något om märket.
För mig har det alla rätt för en vintage dykare.Tackar! Googlat lite om märket men hittar inte mycket..
Hursomhelst så är det alltid gottit med målad tritiumtavla och plexi...
Kul att du gillar den!För mig har det alla rätt för en vintage dykare.
Är det verkligen meningen att den ska sitta fast? Är du säker på att den inte bara är smutsig?Eweco i helstål, bezeln är fast men caset har varit tätt till 20ATM. Vet inte riktigt hur denna skulle användas av dykare back in the day..? Aja, den är lite för stor för mig tror jag.
Jag har rengjort så got tjag kunnat, petat ut massor av smuts under den, men den går inte att rubba varken åt sidan eller uppåt, antar att den är fast.Är det verkligen meningen att den ska sitta fast? Är du säker på att den inte bara är smutsig?
Underskatta inte smuts, poppa av den! Alternativt kolla hur andra mrpsa? Boetters vridringar ser ut.Jag har rengjort så got tjag kunnat, petat ut massor av smuts under den, men den går inte att rubba varken åt sidan eller uppåt, antar att den är fast.
Den gick inte att poppa av, det var det som fick mig att tro att den var fast.Underskatta inte smuts, poppa av den! Alternativt kolla hur andra mrpsa? Boetters vridringar ser ut.
Kommer man åt med tandtråd under? Jag tror fortfarande på smuts även om det finns exempel i andra trådar på att man inte ska underskatta folks förmåga att använda lim där det inte hör hemma...Jag har rengjort så got tjag kunnat, petat ut massor av smuts under den, men den går inte att rubba varken åt sidan eller uppåt, antar att den är fast.
Får inte in någonting under bezeln, har försökt med aceton och tandborste men utan effekt.Kommer man åt med tandtråd under? Jag tror fortfarande på smuts även om det finns exempel i andra trådar på att man inte ska underskatta folks förmåga att använda lim där det inte hör hemma...
Tejpa en boettkniv och testa att trycka och bända, samtidigt som om du får en liten springa sätter i en till kniv. Bezeln på min mrpsa boett satt också väldigt hårt.Får inte in någonting under bezeln, har försökt med aceton och tandborste men utan effekt.