• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Är väl iofs lättare att få ett mindre ut tätt? Helt klart ett av de jobbigaste objekten att förlora på längre.

Läste någon stans att glaset är speciallimmat , men byter man inte glaset är de nog rätt cool.
Fast kronpackningen kan bli svårt kanske.
Har lite grejer på G , men ska trycktesta dom i veckan för skoj skull :)
För mig räcker de att dom pallar typ 100m , så behöver man inte oroa sig när man plaskar

Läste någon stans att glaset är speciallimmat , men byter man inte glaset är de nog rätt cool.
Fast kronpackningen kan bli svårt kanske.
Har lite grejer på G , men ska trycktesta dom i veckan för skoj skull :)
För mig räcker de att dom pallar typ 100m , så behöver man inte oroa sig när man plaskar
Hur tunna är de egentligen? Har bara testat 500an och kommer ihåg att jag tyckte den var tunn.

Hur sitter 2000 på handleden egentligen? Är rätt sugen på en och tyckte 500an var något liten men tror 2000 är för stor.
Hade precis samma känsla som dig, 500:an va lite jobbig att bära.. Kändes nästan för feminin eftersom den har integrerad länk och inga bandhorn. Sen tjuvar bezeln på 500:an mycket tavla plus att den är svart.
500:an och pie pan Omegan har exakt samma diameter mått fast pajen är 3mm tjockare.
Fil 2016-09-11 21 50 50.jpeg

Men 2000 va inte för stor som jag hade trott, den sitter perfekt. Sjukt att constellation klockan är 0.5mm tunnare än 2000 haha

Jag har rengjort så got tjag kunnat, petat ut massor av smuts under den, men den går inte att rubba varken åt sidan eller uppåt, antar att den är fast. :)
Kommer man åt med tandtråd under? Jag tror fortfarande på smuts även om det finns exempel i andra trådar på att man inte ska underskatta folks förmåga att använda lim där det inte hör hemma...

Tillbaka
Topp