Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stainless steel back = förkromad basmetall med stålbaksida.Fina fiskar på baksidan också.
Står "stainless steel back", betyder det att den inte är helstål?
Med risk för att sticka ut hakan, men är det där verkligen rätt baksida? Ogival är väl ett märke i sig, kolla på dom här:Fina fiskar på baksidan också.
Står "stainless steel back", betyder det att den inte är helstål?
Länken var ju grym. -klockan också....Lip super nautic-ski
Tack!Länken var ju grym. -klockan också....
Härligt skick på din, fantastiska ur City!!Fick på ett jubilee på min CITY idag och det blev rätt lyckat tycker jag.
Ja, den är riktigt fin faktiskt. Men din var inte dum heller. Ska skaffa mig en svart variant också förr eller senare.
Härligt skick på din, fantastiska ur City!!
Den där har jag nog ägt, dax att köpa tillbaka
Min finska favorit. Leijona. Urverk mm av Tissot, som sen satte lejonlogga på den. 1967-72.
Jadå! Det är en riktig keeper.Tack för det!!
Bär den med god hälsa!
Jim
Kool!Candino
Den där är så jävla fulsnygg! Gillart!Dubbelpostar men denna har en given plats i denna tråd.....
Läcker! Din gamla säger hej också.Dubbelpostar men denna har en given plats i denna tråd.....
Ser ut som sjöstjärnan i Pokémon!Läcker! Din gamla säger hej också.
Ursäkta gott folk, det här är ingen dykare som bekant. Fel tråd.Färggrann tissot med många detaljer och bra inkråm.