Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en liknande med monnin boett, Rodania.Guymosöndag.
Guymosöndag.
@CptSlow köper Zackes och jag får Guymon. Case closed...Har en liknande med monnin boett, Rodania.
Om någon är sugen på en monnin så kan jag eventuellt tänka mig att avyttra den.
Fullständigt oacceptabelt!Jag tror istället att jag och @CptSlow byter med varandra så kan jag få smeka Gummon lite...eller jag menar Guymon
Bra att ha på Gtg!
Givet köp ju! Bäst du skyndar dig att köpa den så det inte dyker upp några Gummo-wannabeesBra att ha på Gtg!
Ska börja sälja till alla fans! Vet att @gruby kommer köpa. Han älskar filmen Gummo även om han hatar mig...Givet köp ju! Bäst du skyndar dig att köpa den så det inte dyker upp några Gummo-wannabees
Tvärtom. Älskar dig men hatar filmen. Förutom introt. Introt äger!Ska börja sälja till alla fans! Vet att @gruby kommer köpa. Han älskar filmen Gummo även om han hatar mig...
Mycket nöje! Fin skara mögel helt klart.Några mögeldykare
Tack! Vet ej ref. men det är en pr516 "diver".Gillade tissoten nederst i bild, vad är det för ref. på den?
Tack!Mycket nöje! Fin skara mögel helt klart.
Trevlig samling!Dykar femman i nuläget. Den civila Seiko "Viggen" kan flippas om något mustigt dyker upp
Någon som kan hjälpa mig och säga med vad detta är för klocka. Kom över den rätt nyligen. Det är en Nautoscaph 999ft dykare. Står Villard superautomatic på den och den är i helstål, skruvad krona och lysande visare. Sitter ett lite tråkigt band på den nu men det byter jag nog. Har sett exakt samma klocka under 3-4 andra namn som tex Alsta mfl. Förstått att den som Alsta märke varit med i någon film.
Vad kan en sådan här vara värd ungefär? Baksidan ser väldigt fin ut och framsidan av boetten är rätt fin med utan några dings, mest mindre hairlines. Vridringen har tydliga siffermarkeringar kvar men den svarta färgen har försvunnit nästan helt på själva siffrorna.
Lumen lyser i mörker. Klockan bör väl vara från 1960 talet eller möjligen tidgt 1970-tal.
Mycket tacksam om någon kan säga mer om klockan och en ge en viss fingervisning om ca värde. Och ursäkta lite halvtaskigt snabbt tagen bild.
Mvh
Matte
Ser ut som fulmetall?Ingen som vet lite vad detta är för klocka och ungefärligt värde. Mycket tacksam om någon vet lite...
Mvh
Matte