Det kan jag köpa, kvartsare brukar vara tunnare än sina automatiska kusiner. Men bredden då?Nope. Quartzaren är tunnare. Bara 13,5mm så en Omega PO eller andra moderna missfoster är tjockare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan jag köpa, kvartsare brukar vara tunnare än sina automatiska kusiner. Men bredden då?Nope. Quartzaren är tunnare. Bara 13,5mm så en Omega PO eller andra moderna missfoster är tjockare.
Bredden är nog samma. Jag och @Grafton la våra mot varandra nån gång. Vetefan om det inte finns bild på det nånstans.Det kan jag köpa, kvartsare brukar vara tunnare än sina automatiska kusiner. Men bredden då?
Precis som @Gummo försöker säga så är Scubapro's quartzmodell för tjejer, det är sen gammalt. Mycket trevlig klocka för övrigt. Det finns en bild nå'nstans, vi var på Oljebaren tror jag.Quartzaren är ju den lilla smidiga varianten. Klumpen, den tjocka är ju den automatiska som tex @Grafton och @CptSlow släpar runt på.
@rogart-63 köp!
Viktigt med att tagga rätt när man postar!Hittade! Sökte på "burgare" på vintage
Damklockan överst, som ni ser
Men om ni nu har tillgång till en hane och en hona kan ni väl börja avla Scubapro?Hittade! Sökte på "burgare" på vintage
Damklockan överst, som ni ser
Tanken ha slagit mig. En som ligger och jäser på stranden och en som är i aktiv tjänst.Stopp nu grabbar, varför bråka när man kan ha en av varje? Detta är helt klart en möjlighet snarare än ett problem.
Aldrig att min fina vill ligga med en sån tjockisMen om ni nu har tillgång till en hane och en hona kan ni väl börja avla Scubapro?
Tanken ha slagit mig. En som ligger och jäser på stranden och en som är i aktiv tjänst.
Aldrig att min fina vill ligga med en sån tjockis
Första vintagedykaren till samlingen landade precis. Förmodligen inte den sista.
Även debutant på tropic. Herre vad bekvämt det är!
Grymt, grattis!Första vintagedykaren till samlingen landade precis. Förmodligen inte den sista.
Schysst! Du är helt klart en värdig ägare.Tack för inbjudan @Gummo !
Här är CMAS Temphoran i rätt sällskap!
Måste säga att denna tråd är en guldgruva för en latent mögeldykarälskare! Har hunnit till sida 30 så är strax ikapp!
/Jacob aka U. Pelizzari
Helt perfekt på den klockan!Första vintagedykaren till samlingen landade precis. Förmodligen inte den sista.
Mycket, mycket bra! As classic as they come!Första vintagedykaren till samlingen landade precis. Förmodligen inte den sista.
Jag har också en Codhor. Oklart om den fyller någon särskild grop i hjärtat, men den är rätt tuff.I väntan på att @TorNet tröttnar på sin codhor kronograf och släpper den billigt till mig köpte jag en lillebrordykare Dock fyllde den inte gropen i mitt hjärta haha
Sjukt nöjd med denna Tack @CptSlow för en bra affär! Å japp, den får faktiskt plats under skjortärmen
Grattis båda två! Men det verkar som PR1973 drog det längsta strået den här gången
Möjligen, men vi hade nog olika anledningar till att vilja göra affär.Grattis båda två! Men det verkar som PR1973 drog det längsta strået den här gången
Min gamla! Cool.Ny biffig bekantskap
Grattis mannenSjukt nöjd med denna Tack @CptSlow för en bra affär! Å japp, den får faktiskt plats under skjortärmen
Tack Å japp, det är den som Gripenbro hade. Skicket är löjligt bra och den känns som en råare Autavia ungefär. Underbar maoGrattis mannen
Den är förj@vla tuff Aquastaren!
Vet inte hur många annonser och auktioner jag klickat in på för just den modellen..
Är det här samma ex. som låg på Gripenbro's hemsida en bra stund?