Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, det är nog så Perfekt att vi ändå inte riktigt verkar gilla samma i slutändanHade koll på den där också. Tror vi vandrar i samma cirklar...
Tuff! Tycker glaset ser helt ok ut (lite småmärken ska det få finnas IMHO), men det kanske är något värre som inte syns på den bilden?Technos super compressor - letar nytt glas men inte lätt att hitta 38.6...
Tack, den är inte alls dumDen e kanon, grattis!
Den är mkt. fin !!Technos super compressor - letar nytt glas men inte lätt att hitta 38.6...
Småkrackeleringar som syns från sidan - en hel del :-(Tuff! Tycker glaset ser helt ok ut (lite småmärken ska det få finnas IMHO), men det kanske är något värre som inte syns på den bilden?
Ah, ok. Kan vara lite för mycket för att det ska vara kul Hoppas du hittar något passande!Småkrackeleringar som syns från sidan - en hel del :-(
Bulovan var riktigt fin, vad mäter en sådan?Två nya klockor och märken i lådan idag. Codhor och Bulova.
Ca 39mm exkl kronan. Bra storlek.Bulovan var riktigt fin, vad mäter en sådan?
Bra! Då kanske Guymon kan få komma till sin rättmätige ägare snart...Två nya klockor och märken i lådan idag. Codhor och Bulova.
Den sitter säkert än så länge...Bra! Då kanske Guymon kan få komma till sin rättmätige ägare snart...
#nofilter bara solljus
Ganska ovanlig som tidig Tudor Sub med PCG -63 .. även fast plexisubbar generellt knappast kvalar in i tråden
Har vi några jämngamla eller äldre Tudorsubbar på KS?
Tack och bock!Den där tavlan ser underbar ut, kanske en närmare bild tack......
Tog också fram min häromdagen men funderar på om jag ska sälja av, dock en mycket charmig kloss
Nice . Quartzverk är smidigt . Inte utan att man blir sugenTog också fram min häromdagen men funderar på om jag ska sälja av, dock en mycket charmig kloss
Riktigt bra!Tog också fram min häromdagen men funderar på om jag ska sälja av, dock en mycket charmig kloss
Jag vet faktiskt inte men jag tycker bredden är bra på den, den bygger lite på höjden och har en ordentlig vridring gjord för att användas med "dykhandskar"Riktigt bra!
Hur stor är denna kloss egentligen?
Quartzaren är ju den lilla smidiga varianten. Klumpen, den tjocka är ju den automatiska som tex @Grafton och @CptSlow släpar runt på.Jag vet faktiskt inte men jag tycker bredden är bra på den, den bygger lite på höjden och har en ordentlig vridring gjord för att användas med "dykhandskar"
Är det inte samma boett?Quartzaren är ju den lilla smidiga varianten. Klumpen, den tjocka är ju den automatiska som tex @Grafton och @CptSlow släpar runt på.
@rogart-63 köp!
Nope. Quartzaren är tunnare. Bara 13,5mm så en Omega PO eller andra moderna missfoster är tjockare.Är det inte samma boett?