Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avslutade precis renoveringen av denna definitivt både mögliga och udda dykare
Dock var de ännu mögligare innan
Fick hem en förvånansvärt omöglig udda dykare idag. Inuti tickar ett manuellt ETA verk.
Haha, vilka feta bandhorn ni kör! Coolt!
Speciellt Intercontinentalen har ju bredare bandhorn än band.
Men det minskar ju definitivt risken att man behöver ta fram glasfiberspacklet
Ingen aning, men det är tyvärr basemetal i båda, så det kan ju vara bra med lite tjockare godsVerkligen! Sorry missade att det var dina båda två. De såg verkligen rejäla ut, vem har tillverkat boetterna?
Ingen aning, men det är tyvärr basemetal i båda, så det kan ju vara bra med lite tjockare gods
Helvetia, svårt sval
En härlig gammal Duval från 70-talet
Härlig känsla på den!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tackar, lite mögel går att hittaGrymt fin! Inte mycket mögel på den, fast det blänker lite i tavlan. Gilt?
Posta gärna fler bilder!
Den var najs. Tidena är väl ett gammalt svenskt märke eller importör.
Åk till och köp några meter spännband från Biltema som du får klippa till dykarna och så får du sälja en av kronograferna så du kan köpa anständiga band till dina klockorJag bidrar med några som inte sett ljuset på ett tag.. Japp, Gummo, fram med motorsågen
( jag var tvungen att hitta på nåt inför foto )
Åk till och köp några meter spännband från Biltema som du får klippa till dykarna och så får du sälja en av kronograferna så du kan köpa anständiga band till dina klockor
Ok då, du får en vecka på dig att hitta lådan. Men ser jag ett till rött läderband så tvingas jag ta till åtgärder!Sälja? Nu förstår jag inte vad du pratar om?
Påminner om att min låda med verktyg och länkar/band fortfarande är borta Ha överseende med mig Biltema är bra skit.
Ok då, du får en vecka på dig att hitta lådan. Men ser jag ett till rött läderband så tvingas jag ta till åtgärder!
Vad är det för klocka i mitten? Ser ut som en Stowa ju.Jag bidrar med några som inte sett ljuset på ett tag.. Japp, Gummo, fram med motorsågen
( jag var tvungen att hitta på nåt inför foto )
Om du är "fruktansvärt konservativ" så vet du att läder inte är okej på dykarklockor.Vad gäller läderband är jag fruktansvärt konservativ, rentav hämmad, svart, brunt, mörkbrunt får det vara. Jobbar på att vara mer tillåtande och släppa loss med lite färg ibland. Provade ett par tvåfärgade natos en gång men det kändes som jag skulle på maskerad
Om du är "fruktansvärt konservativ" så vet du att läder inte är okej på dykarklockor.