Ah synd, men fin iaf.Tack! Dessvärre den senare varianten.. men den har sin charm iaf. Låter oftast bli vitmetall men detta var ett spontanköp några månader tbx så det gick lite fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah synd, men fin iaf.Tack! Dessvärre den senare varianten.. men den har sin charm iaf. Låter oftast bli vitmetall men detta var ett spontanköp några månader tbx så det gick lite fort
Jag tror det kan vara så.Är det samma Emewo som jag hade? Den är tuff.
Det är så!Jag tror det kan vara så.
Tack själv! Rasub rules! Slit den med hälsan, men kom ihåg att inte dyka så djupt
Grattis!En "Rare bird" ....mögel Blancpain Fifty Fathoms
Ref FF96
Sjukt grym. Kusinen från landet säger hej också.En "Rare bird" ....mögel Blancpain Fifty Fathoms
Ref FF96
Tackar !Grattis!
Fin!
Cool ! Har den också fläskig boett som BP eller är den lite nättare som squale boetten ?Sjukt grym. Kusinen från landet säger hej också.
Den är fet så det förslår.Cool ! Har den också fläskig boett som BP eller är den lite nättare som squale boetten ?
Det är ju rätt stor skillnad på FF96 och squale boettenDen är fet så det förslår.
Min ser helt klart ut som den övre på bilden.Det är ju rätt stor skillnad på FF96 och squale boetten
Trevlig!Oris Heritage 65???
Nope!!! En Galco från 60/70-nånting
På org tropic
Knäppte en bild nu. Verkar vara samma boett?Det är ju rätt stor skillnad på FF96 och squale boetten
Knäppte en bild nu. Verkar vara samma boett?
Ja, det är en favorit i lådan helt klart.Ja det ser de ut som ! Nice , sitter skönt på armen tycker jag.