Grym kombo. Härlig toolkänsla.Äsch, vi tar en till.
Breil Manta 50 Marina Militare. Får Tudors MN-subbar att framstå som dussinvaror Här på canvas från gammal militärväska, från AW straps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym kombo. Härlig toolkänsla.Äsch, vi tar en till.
Breil Manta 50 Marina Militare. Får Tudors MN-subbar att framstå som dussinvaror Här på canvas från gammal militärväska, från AW straps.
Grym kombo. Härlig toolkänsla.
Riktigt bra!Augustus - 38mm utan krona
Bär lite som en Eterna Super Kontiki vintagedykare, lite högre och tjockare case än motsvarande klassisk skindiver.
Nyservad med stenhård patina
Snyggt! Helstål?Augustus - 38mm utan krona
Bär lite som en Eterna Super Kontiki vintagedykare, lite högre och tjockare case än motsvarande klassisk skindiver.
Indeed all steelSnyggt! Helstål?
Ser cool ut. Grattis!Augustus - 38mm utan krona
Tackar!Ser cool ut. Grattis!
Helt klart!Tackar!
En riktig hårding är det
Den är benhård, bra fångat!Sommarhårding no2 just in;
Eterna-Matic Kontiki Super
Glömde.. och skruvad kronaSnyggt! Helstål?
Är den tät?Glömde.. och skruvad krona
Ett superur!! Mil ifrån mögel. Stort grattis!!Sommarhårding no2 just in;
Eterna-Matic Kontiki Super
Tack @PictorEtt superur!! Mil ifrån mögel. Stort grattis!!
Det tror jag inte med alla torrsprickor i glaset, men verket är nyservat iallafallÄr den tät?
Svin cool oavsett!
Är inget stort fan av ryska ur, men den har attityd . Mullig !!!Tro det eller ej, har letat länge efter precis en sån här. Hittade en här på KS precis innan sommarsemestern
Är inget stort fan av ryska ur, men den har attityd . Mullig !!!
350-boetten är ju grym med de luggarna. Gillar också 2209-verket som brukar vara i. Så grattisTro det eller ej, har letat länge efter precis en sån här. Hittade en här på KS precis innan sommarsemestern
350-boetten är ju grym med de luggarna. Gillar också 2209-verket som brukar vara i. Så grattis
Den kom fram som den skulle ser jag Ska PM:a över brevet också.En gul City, inte jätteovanlig här på forumet, men i övriga världen är den nog det.
MRP.SA boett borgar för bra byggkvalitet.
Dessa är superfina .
Bra pris!Dessa är superfina .
Jag ser att där ligger en på ebay:
http://www.chrono24.com/eterna/super-kontiki--id6281835.htm
Hur känner du med priser?
En gul City, inte jätteovanlig här på forumet, men i övriga världen är den nog det.
MRP.SA boett borgar för bra byggkvalitet.
Tack, väldigt nöjd!Nu blir jag avundsjuk
Grattis
Dom går framför nosen på dig till tråkiga typer som behåller sina klockor (sk non-flippers)Nu blir jag avundsjuk
Grattis
Dom går framför nosen på dig till tråkiga typer som behåller sina klockor (sk non-flippers)