Daytona96
Guld
Stort tack!Det där är en maffig samling, forsätt på det spåret, riktiga dykare med riktig atutencitet. Oslagbart !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Det där är en maffig samling, forsätt på det spåret, riktiga dykare med riktig atutencitet. Oslagbart !!!
Sjukt snygg!
mm jävligt mysig, dock såldes den igårSjukt snygg!
Haha jaså!mm jävligt mysig, dock såldes den igår
Men va faaan... hade varit smidigare än att skicka till SingaporeHaha jaså!
Den ville jag köpa...
Jag hade också varit spekulant...Men va faaan... hade varit smidigare än att skicka till Singapore
Jag kan ha postat min fd invicta wt diver? Iofs var den typ nos och utan mögel Tror @theargonaut sitter på den nuFörsta Invictan i tråden?
Bra betalt? Vad ligger de på?mm jävligt mysig, dock såldes den igår
Fick ut betydligt mer än jag hade fått i Sverige. Kan ta priset i PM om du är nyfikenBra betalt? Vad ligger de på?
Jag har en grej för subkloner som gör att jag blir tvungen att klicka hem alla jag ser till överkomligt pris. Förra veckan Mondia, nu Margi. Riktigt grym patina på denna. Någon som har en sjukt sliten Two tone-länk till övers?
@theargonaut kanske har en till rätt pris?Jag har en grej för subkloner som gör att jag blir tvungen att klicka hem alla jag ser till överkomligt pris. Förra veckan Mondia, nu Margi. Riktigt grym patina på denna. Någon som har en sjukt sliten Two tone-länk till övers?