Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den e nästan onödigt cool!Kanske den bästa vintagedykaren jag har i lådan. Extremt nöjd med denna.
@Gummo det är bara att slå till. Den du kollade på har sliten tavla och min har en sliten vridring så tillsammans kan vi skapa den ultimata mögliga 1000m-dykaren.
![]()
Här är mina kilometerdykare för tillfället.
![]()
Får se när 10000m sprängs. Grejen med vintage är att det finns så mycket roligt att testa så jag blir ofta distraherad från samlandet. Har ju haft några förut som jag sålt av olika anledningar som t.ex Squale 2002 och Nautilusen som väl du köpte? Det jag verkligen skulle vilja testa någon gång är väl något med en Jennyboett men priserna har stuckit så sjukt mycket. Att hitta fynd är halva grejen och det är lite svårt just nu.Mycket vacker bild! Tackar! Härlig samling du har nu, speciellt med det 6:e tillskottet. När sprängs 10000 meter? Har du några ”need to have”?
6309-7040?Svågern har en trevlig gammal SEIKO som behövde få lite kärlek! Jag ställde givetvis upp och krängde på mig den! Oklar modell, daterad till Januari -77 om jag tolkat siffrorna korrekt!
![]()
Stämmer utmärkt!6309-7040?
Så tuff!! Försöker lura av honom den men han är för medveten..Bra vintagedykare!
![]()
Stor like på den. Surt att jag släppte den vidare men namnfaktorn ska inte underskattas. Skönt att den fått ett bra hem.
Tack för du gav med dig för mitt tjatStor like på den. Surt att jag släppte den vidare men namnfaktorn ska inte underskattas. Skönt att den fått ett bra hem.
Vart lite skit i kretsloppet oxåTack för du gav med dig för mitt tjatJa den har det fint här och fått ny krets+service!
Svågern har en trevlig gammal SEIKO som behövde få lite kärlek! Jag ställde givetvis upp och krängde på mig den! Oklar modell, daterad till Januari -77 om jag tolkat siffrorna korrekt!
![]()
Den du talar om är min ett par poster upp...Ser ut som min gamla som @Vintage92 köpteHyfsat udda lume på denna!
Klockan som du och vintage92 ägt är samma klocka som jag postat tidigare i tråden. Dock är inte lumen grå längre utan krämgul, detta efter ett par veckors resande i Vietnam.Så @Callxx är din svåger?![]()