Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Var det den @TorNet sålde?Härlig tråd!
Denna är lite udda tycker jag,
Grym! Var det den @TorNet sålde?
Stentuff!Stämmer bra!
Inte jätteudda men väldigt trevlig.... och hur mår din @Gummo ? Får jag köpa tillbaka den snart?Och ytterligare på temat udda & Scubapro,
Grym! Jag hade också en Scubapro 30atm quartz som såg lite annorlunda ut. Köpte den av Snogge på TTT men den vandrade vidare för många år sen tyvärr.Och ytterligare på temat udda & Scubapro,
Kul att det finns fler i omlopp!Inte jätteudda men väldigt trevlig.... och hur mår din @Gummo ? Får jag köpa tillbaka den snart?
Den hade jag ett tag! Rätt udda @Holy diverKul att det finns fler i omlopp!
Har sökt info om modellen då och då men endast hittat 2 exemplar på nätet varav min är ett, den andra vet jag att den har också passerat genom svenska ägare. Den hade dock ett annat boettlock med en ”20Atm” märkning på.
Trevlig hur som helstDen hade jag ett tag! Rätt udda @Holy diver
Du kan glömma att du får köpa tbks! Den mår mycket bra, bytt packningar och provtryckt så den är återtagen i aktiv tjänst som dykarklockaInte jätteudda men väldigt trevlig.... och hur mår din @Gummo ? Får jag köpa tillbaka den snart?
Halva grejen är ju att man maniskt ska flippaDu kan glömma att du får köpa tbks! Den mår mycket bra, bytt packningar och provtryckt så den är återtagen i aktiv tjänst som dykarklocka
Submarex dykaren skulle jag ju ha idag sa jag till mig själv igår kväll .
Rätt datum nu oxå.
Bara sett denna och en till. Så den är rätt sällsynt. Samma boett som Scubapro 500 och 1000m . Troligen samma som gjort scubapro dykarna . Detta är ju oxå ett dykmärke som gör dykutrustning. Hade chans att köpa den andra en gång men backa ur då . Sen dök denna upp på Ebay. Då kunde jag inte låta bli.Just ja, haft en stående ebay sökning på den men aldrig fått napp.
Uppenbarligen från samma fabrik som Scubapro 30Atm, undrar vem det var som tillverkade dessa?
Så är det väl inte riktigt, den du har har väl en avfasning som min Scubapro Quartz hade.Bara sett denna och en till. Så den är rätt sällsynt. Samma boett som Scubapro 500 och 1000m . Troligen samma som gjort scubapro dykarna . Detta är ju oxå ett dykmärke som gör dykutrustning. Hade chans att köpa den andra en gång men backa ur då . Sen dök denna upp på Ebay. Då kunde jag inte låta bli.
Allvarligt talat har jag dålig koll. Skiljer sig scubapro med automatverk och quartz verk åt? Har en scuba här. insertet ser lite annorlunda ut men boetten är nog samma?Så är det väl inte riktigt, den du har har väl en avfasning som min Scubapro Quartz hade.
Bandhornens ovansida?Allvarligt talat har jag dålig koll. Skiljer sig scubapro med automatverk och quartz verk åt? Har en scuba här. insertet ser lite annorlunda ut men boetten är nog samma?
Din Submarex och Scubapro 300 verkar ha lika boetter. Dina två ovan är ju uppenbart olika. Samma tillverkare. Finns ju även Eternas varianter så det är igen liten okänd tillverkare.Skiljer rätt mycket mellan scubapro 500 automatic och submarex 1000 quartz . Dels i tjocklek och bezel. men visst måste det vara samma boett som scubapro quartzen.
Passa på att skifta insert lite för skojs skull när jag ändå pilla lite.
Fin på det där bandet! Rätt bra pris den låg ute för också.Har varit utan en vintagedykare ett tag, ett problem som nu är åtgärdat.
Tack! Håller med. Kommer nog köra den på något slitet läder eller länk. Priset var bra och klockan är grym. Är nöjd med andra ordFin på det där bandet! Rätt bra pris den låg ute för också.