nocount66
Basic
Är det gummit från cheapestnatostraps? I så fall undrar jag om du är nöjd med det? Ser ganska tjockt ut?Nilax tisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det gummit från cheapestnatostraps? I så fall undrar jag om du är nöjd med det? Ser ganska tjockt ut?Nilax tisdag
Är det gummit från cheapestnatostraps? I så fall undrar jag om du är nöjd med det? Ser ganska tjockt ut?
Hehe tipset blev affär istället
Tack!Hehe tipset blev affär istället
Diggar verkligen index på den där. Hade jag haft kontakter som kunde fixat lysmassan skulle jag också slagit till. Grattis!
Fixa visarna eller göra om all lysmassa?
Greja ett Tropic till den där!
Inte riktigt bestämt mig än!Fixa visarna eller göra om all lysmassa?
Sitter numera på länkGreja ett Tropic till den där!
Tack! Förstår inte hur den låg osåld så länge.Grattis!
...jag satt med fingret på PM-knappen till @juanstman flera gånger.
Ska villigt erkänna att jag också har varit väldigt nära det knapptrycketGrattis!
...jag satt med fingret på PM-knappen till @juanstman flera gånger.
Haha... Den frestade mig svårt men man ska ju ha pengar över till annat också.Ska villigt erkänna att jag också har varit väldigt nära det knapptrycket
Absolut, annat klockrelaterat i alla fall Gick för en Enicar Healthways 100 istället som jag snart hoppas kunna posta i tråden. Har inte haft någon dykare på ett tag, ett problem som nu snart är åtgärdatHaha... Den frestade mig svårt men man ska ju ha pengar över till annat också.
Tja, och jag har ju bara två... Dock ingen skin.Absolut, annat klockrelaterat i alla fall Gick för en Enicar Healthways 100 istället som jag snart hoppas kunna posta i tråden. Har inte haft någon dykare på ett tag, ett problem som nu snart är åtgärdat
Kul! Blir ju perfekt när knugen och Silvia sysslar med vattensport!Jag som skulle lägga av med att köpa dykare
Kunde inte motstå dessa. 31mm dam/barnklocka och 42 mm herrur från den kungliga hovleverantören och 60års jubilaren Poseidon.
Japp! Inte vattensport men minns när tidningar rapporterade om att kungen dragit Silvia på skidor efter skotern i full fart så att hon skadade sig.Kul! Blir ju perfekt när knugen och Silvia sysslar med vattensport!
Men ack så trevlig...Lite lätt härjad Sky Diver...
Vilken sköning! Kan inte vara det minsta hälsosamt med så mycket radium!Udda? Ja
Mögel? Definitivt.
Måste bara få ordning på visarna och hitta någon som kan serva sedan så
Tack. Nä, inte det minsta. Men fin patinaVilken sköning! Kan inte vara det minsta hälsosamt med så mycket radium!
En riktig cooling du hittat.Tack. Nä, inte det minsta. Men fin patina
Tack! Risigt men ärligt skick. Är riktigt nöjd.En riktig cooling du hittat.
Keramisk bezel?Den här superslitna subben är en bra lördagskaramell.
Tveksamt va?Keramisk bezel?