Smart, meshlösning var en av de mindre dåliga lösningar jag sett!En väns Omega, han är iallafall innovativ när det gäller att lösa problemet med att länken saknas
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smart, meshlösning var en av de mindre dåliga lösningar jag sett!En väns Omega, han är iallafall innovativ när det gäller att lösa problemet med att länken saknas
![]()
![]()
Passade riktigt bra, dock var det ett tjockare mesh typ shark. Tror det skulle lira lite bättre på ett vanligt.Smart, meshlösning var en av de mindre dåliga lösningar jag sett!annars känns det som en i stort sett omöjlig uppgift att ersätta med något annat än originallänk.
Dyker du med denPlatsar denna morgondödare tråden månne..? Udda är den iallafall.
![]()
Inte provtryckt den än haha. Lär nog duga till det medDyker du med den. Cool som usan annars .
Köpt på forumet? annars finns det minst en till härUdda? Definitivt. Har inte lyckats hitta en till likadan på hela interwebs :/
![]()
Köpt på tradera, men det är nog samma klocka som vandrat runt på forumet, via Cptslow, dig och URsinne vad jag kan seKöpt på forumet? annars finns det minst en till härVandrat runt en del i såna fall.
FantastiskIdag landade förra veckans fynd här hemma. Riktigt fin!
![]()
Fin, men det ser ut som en dammodell väl?Ej min egen dessvärre men kan inte låta bli att dela med mig av denna skönhet jag just hittade:
![]()
Kan ju vara snygg trots detFin, men det ser ut som en dammodell väl?
Absolut, men jag ville bara varna så inte någon klickar hem något på fel premisser. Man får hejda sig lite när en läcker klocka ligger ute till lågt pris och måtten inte är angivna. Oftast kan man klura ut det ändå av proportionerna i bilden (t.ex ser kronan "för stor" ut på bilden ovan) men man kan gå på en mina.Kan ju vara snygg trots det![]()
Jo absolut, jag håller med.Absolut, men jag ville bara varna så inte någon klickar hem något på fel premisser. Man får hejda sig lite när en läcker klocka ligger ute till lågt pris och måtten inte är angivna. Oftast kan man klura ut det ändå av proportionerna i bilden (t.ex ser kronan "för stor" ut på bilden ovan) men man kan gå på en mina.