Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete va cool!Le Cuberton tropical
35mm ca 19mm mellan luggarna, skruvkrona och backelitvridring.
Eta 2782, 20atm och helstål.
Grymt bra!Le Cuberton tropical
35mm ca 19mm mellan luggarna, skruvkrona och backelitvridring.
Helvete va cool!
Tack hörrni! Jag är barnsligt nöjd .Grymt bra!
Det var fan den bästa på länge på KS.Le Cuberton tropical
35mm ca 19mm mellan luggarna, skruvkrona och bakelitvridring.
Jäkligt kul att höra !Det var fan den bästa på länge på KS.
Le Cuberton tropical
Ja det är lite squalekänsla över den .Supercool! Får Squalevibbar av den där
Riktigt härlig! Ser ut att vara Squales Super-boett. Mer eller mindre samma former. Du får gärna slänga iväg ett PM ifall den mot förmodan ”måste” lämna.Le Cuberton tropical
Mycket fin, får man fråga vilken storlek det är på den?Inte särskilt möglig men mysig i alla fall
Den där e tung!Körde Diving 100 atmos idag i sommarsolen.
Ja det är möjligt, jag är dåligt insatt i squaledykare. Är det 30atm squales som har den boetten då?Riktigt härlig! Ser ut att vara Squales Super-boett. Mer eller mindre samma former. Du får gärna slänga iväg ett PM ifall den mot förmodan ”måste” lämna.
Den där gillar jag skarpt skön blå!Rätt mysig, men inte så möglig
Jäkligt läcker och dessutom med ett synnerligen tungt namn...Seamagnum...blir inte mycket coolareRätt mysig, men inte så möglig
Ja, helt klart en favoritmodell genom åren av klocktokeri. Hahaha... namnet gör ju inte det hela sämreJäkligt läcker och dessutom med ett synnerligen tungt namn...Seamagnum...blir inte mycket coolare
Tack! Den mäter 39 mm exkl. kronan.Mycket fin, får man fråga vilken storlek det är på den?
Ah, jag som blandade ihop. Din liknar ’medium’ boetten, 20atm.Ja det är möjligt, jag är dåligt insatt i squaledykare. Är det 30atm squales som har den boetten då?
Den kommer nog stanna ett tag, men restskatten kan va jävlig så man vet aldrig . Då hör jag av mig.
Den där Doxan är sjukt snygg! Vet du hur gammal den är?Min dykartrippel sorterad efter dykdjup, 150-1000m. Lustigt att 1000mdykaren är den som ser sprödast ut
Citizen 62-6198, Doxa 300t Sharkunter, Berios Squale 2001.
Lite nyfiken, vad har hänt med tavlan?Min dagens är en militär Vostok NVCh-30 med 350 boett.
Troligen har klockan legat i sol och visarna brännt in lite i tavlan samt övrigt lite misshandlad innan jag fått tag på den så ena tavelbenet hade brutits loss från tavlan,eller menar du lumen?Lite nyfiken, vad har hänt med tavlan?
Oki, tänkte mer på siffror och index, är de ditmålade i efterhand?Troligen har klockan legat i sol och visarna brännt in lite i tavlan samt övrigt lite misshandlad innan jag fått tag på den så ena tavelbenet hade brutits loss från tavlan,eller menar du lumen?
Ja jag har relumat den med för den var ganska sabbad men det är även så orginal på dykarna.Den undre är en för bild på min klocka.Jag tror de ryska damerna handmålade index på dem för det varierar väkdigt mycket.Oki, tänkte mer på siffror och index, är de ditmålade i efterhand?
Tackar ödmjukast för infon och bilderna! Rysk hantverkskonst alltså.Ja jag har relumat den med för den var ganska sabbad men det är även så orginal på dykarna.Den undre är en för bild på min klocka.Jag tror de ryska damerna handmålade index på dem för det varierar väkdigt mycket.
Jupp!de skiljer sig lite från Schweizarnaoch det är kul att få frågorna.Tackar ödmjukast för infon och bilderna! Rysk hantverkskonst alltså.