• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

seikosha

Rolex
2-Faktor
En till på denna mysiga! ;)
26DE1754-F6BB-4EAF-B530-F4B047CF2806.jpeg
 

Psykel

Patek
Nyinkommet! Inte så värst möglig, men helt klart mysig! Monyco, nyservad enligt säljaren (går fint iallafall) och med tavla och visare i helt fantastiskt skick! Trevligt automatiskt ETA-verk med handuppvridning och quickset. 200m wr, helstål och bär inte så stort som jag trodde att den skulle göra på 38,5 x 45mm, 12mm tjock och 19mm luggar. Ska se om jag kan gräva fram ett bättre band, bara...
3967009E-98C9-4FA6-9EFF-50DB7CD725E6.jpeg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Snyggt! Jag hovrade över köpknappen på den där jäkligt många gånger kan jag lova. Bra pris och riktigt cool så grattis! :D

Tack! Tycker den är stenhård och somrig på en i samma gång :) Säljaren hade gjort lite misstag i annonsen så den gick inte att köpa utanför Italien. Krävdes en del PM innan det var löst.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tack! Tycker den är stenhård och somrig på en i samma gång :) Säljaren hade gjort lite misstag i annonsen så den gick inte att köpa utanför Italien. Krävdes en del PM innan det var löst.
Det var lite olika faktiskt för den var uppe länge och i flera olika omgångar. Ibland gick det att beställa till Sverige och ibland inte. :D Jag tycker att vridringsinlägget ser så sjukt läckert ut också. Det var en annan säljare som hade ett NOS sånt som man skulle köpt till. Du kan få säljarens namn om du är intresserad av att kolla om det finns kvar?
 
Topp