• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Nä nu kom vi ju ingen vart... Min frågeställning var ju varför han svarar på svenska när det inte är Frida som intervjuar?
Nu verkar viasat ha hyrt in en engelsktalande reporter som sköter alla intervjuer åt dem. Därför tror jag att det är så som jag skrev i mitt första inlägg:
"Jag skulle tro att Marcus har fått instruktioner att svara på svenska då dessa intervjuer endast kommer sändas på Viasat för svenska tittare"

Nu kan jag inte vara 100 på det men det känns som om det är så.

Edit: Hehe tack @Criss Cross jag missade att du svarat.

Frida bevakar väl Champions Leauge parallelt nu så hon hinner inte vara på alla lopp.

Riktigt kul lopp igår, kanske säsongens bästa? Lika spännande som Spa 2014 :)

Nu verkar viasat ha hyrt in en engelsktalande reporter som sköter alla intervjuer åt dem. Därför tror jag att det är så som jag skrev i mitt första inlägg:
"Jag skulle tro att Marcus har fått instruktioner att svara på svenska då dessa intervjuer endast kommer sändas på Viasat för svenska tittare"

Nu kan jag inte vara 100 på det men det känns som om det är så.

Edit: Hehe tack @Criss Cross jag missade att du svarat.
Att Viasat har hyrt in en annan reporter förklarar ju allt, tack!

Det var ett mycket bra lopp igår. Jag har alltid tyckt om Vettel då han har ett väldigt bra sinne för humor och bjuder en del sköna citat och gärningar. Därför var det extra kul att han kunde dominera så som han gjorde den här helgen.

Hans pole-lap var helt magiskt. Sättet hur han med millimeterprecision träffar apex, hur han utnyttjar banans bredd vid varje sväng och smeker väggarna med bakhjulet, det varvet separerade verkligen männen från pojkarna.. 0,5s före DR och 0,8s före kimi på en bana där varvtiderna brukar vara väldigt jämna säger allt.

På söndagen gjorde han det som han gör bäst, tar täten och sätter inte en fot fel på hela loppet. DR var aldrig långt ifrån tidsmässigt men han hade ju aldrig en chans, säkerhetsbil eller inte.

Utöver det så måste jag berömma Max Verstappen, killen är 17 år men kör som en världsmästare. Väldigt imponerande!

Fan bara jag som tycker loppet var rätt segt. Visst hände lite saker längre bak men trist när de i täten ligger och håller igen för att bara spara däck och ingen kan köra om.

Det härliga var att Ferrari visa bra form(och att Hamilton fick bryta:)

keep-calm-and-forza-ferrari-19_zpsefd4ea27.png

Missade allt och även sammandraget idag. Jobbsök och skola är fan roten till allt ont!! :mad:

(I alla fall denna gång..)

Dålig bevakning som vanligt utav kvällstidningarna, men det ryktas att det inte ens blir något lopp nu? Någon som vet

Tillbaka
Topp