Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Händelserikt lopp igår, kul! Och liten tröstpoäng till Ericsson iallafall.
baseball?Blev Otroligt spännande rakt igenom speciellt med safty car osv sen. Ojojoj vilket "sommaravslut". Tråkigt med uppehåll nu bara.. What to do....
är det schysst med en baseballmatch ? Aldrig kollat på en. Får bli Europaleage och allsvenskan annars i väntan på Belgien. 24dagar kvar eller nått sånt va.baseball?![]()
Blev Otroligt spännande rakt igenom speciellt med safty car osv sen. Ojojoj vilket "sommaravslut". Tråkigt med uppehåll nu bara.. What to do....
försöker lära mig att titta på det i väntan på NFL och NHL. ganska långsam sportär det schysst med en baseballmatch ? Aldrig kollat på en. Får bli Europaleage och allsvenskan annars i väntan på Belgien. 24dagar kvar eller nått sånt va.
Vet någon om någon TV-kanal streamar Belgiska GP mot betalning på sin hemsida ? Kommer förmodligen inte ha tillgång till TV på söndagen.![]()
Kul (tur) att han fick ett poäng också!Heja Marcus! Kul första dag, sällan man blir besviken på SPA så hoppas vi slipper sådant i år igen!
Men ganska sweet ändå.Surt för Ericsson 8:e platsen var nära
Just den kvinnan som ställer frågorna verkar jobba för Viasat, man såg henne intervjua bland annat Christian Horner på gridwalken innan loppet med viasat-mic.Under de senaste F1 Magasinet så när andra journalister än Viasat ställer frågor till Marcus så svarar han på svenska. Någon som vet varför? Vad jag minns så har han inga problem med engelskan?
Just den kvinnan som ställer frågorna verkar jobba för Viasat, man såg henne intervjua bland annat Christian Horner på gridwalken innan loppet med viasat-mic.
Jag skulle tro att Marcus har fått instruktioner att svara på svenska då dessa intervjuer endast kommer sändas på Viasat för svenska tittare.
Nej precis, det är inte Frida som har utfört dessa intervjuer utan det verkar vara någon brittisk kvinna.Det stämmer det du säger att när Frida intervjuar så svarar han på svenska och Frida frågar på svenska. Ta senaste magasinet så låter det inte som att Frida ställer en fråga på engelska utan någon annan.
Nä nu kom vi ju ingen vart... Min frågeställning var ju varför han svarar på svenska när det inte är Frida som intervjuar?Nej precis, det är inte Frida som har utfört dessa intervjuer utan det verkar vara någon brittisk kvinna.