• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Angående gårdagens race ;)

11063788_884189821671955_3876397833325197474_n.jpg

Blev Otroligt spännande rakt igenom speciellt med safty car osv sen. Ojojoj vilket "sommaravslut". Tråkigt med uppehåll nu bara.. What to do....

Vet någon om någon TV-kanal streamar Belgiska GP mot betalning på sin hemsida ? Kommer förmodligen inte ha tillgång till TV på söndagen. :(

Nästa lopp är Singapores GP på fantastiska Marina Bay Street Circuit. Hamilton får gärna nolla för att inte förstöra spänningen resten av säsongen :)
DSC01297_1024.jpg

Händelserikt lopp minst sagt. Någon som har mer info om snubben som tog en stroll på banan i shorts :-D blev bra rädd att han skulle slänga sig framför en bil eller något där ett tag.. Well Well spänningen om andraplatsen stiger nu med Vettel hack i häl på Rosenberg! och hulkenberg har tre straff placeringar nästa vecka och Erikssons team med nya uppdateringar bärgar för en ny möjlighet att plocka poäng! Längtar som vanligt och räknar ner dagarna.

Under de senaste F1 Magasinet så när andra journalister än Viasat ställer frågor till Marcus så svarar han på svenska. Någon som vet varför? Vad jag minns så har han inga problem med engelskan?

Under de senaste F1 Magasinet så när andra journalister än Viasat ställer frågor till Marcus så svarar han på svenska. Någon som vet varför? Vad jag minns så har han inga problem med engelskan?
Just den kvinnan som ställer frågorna verkar jobba för Viasat, man såg henne intervjua bland annat Christian Horner på gridwalken innan loppet med viasat-mic.
Jag skulle tro att Marcus har fått instruktioner att svara på svenska då dessa intervjuer endast kommer sändas på Viasat för svenska tittare.

Just den kvinnan som ställer frågorna verkar jobba för Viasat, man såg henne intervjua bland annat Christian Horner på gridwalken innan loppet med viasat-mic.
Jag skulle tro att Marcus har fått instruktioner att svara på svenska då dessa intervjuer endast kommer sändas på Viasat för svenska tittare.

Det stämmer det du säger att när Frida intervjuar så svarar han på svenska och Frida frågar på svenska. Ta senaste magasinet så låter det inte som att Frida ställer en fråga på engelska utan någon annan.

Tillbaka
Topp