Mrsheepshooter
Silver
Verkligen!Satan i gatan vad tråkig F1-säsongen 2015 varit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen!Satan i gatan vad tråkig F1-säsongen 2015 varit.
Fast säsongen har varit ganska bra. Det tråkiga är väl Mercedes dominans. Tycker det varit grymt kul att se Verstappen. En blivande världsmästare som bevisat att man inte behöver köra allt innan F1 om man har talang.Satan i gatan vad tråkig F1-säsongen 2015 varit.
Ska bli kul att se om Rosberg kan börja nästa säsong som han avslutat den här. Många tror att Hamilton gett honom segrarna, men det skulle han aldrig att göra! Han är sjukt stark just nu.
Så är det nog, men sista delen utav årets säsong har nog boostat hans självförtroende. Förhoppningsvis så kan han fightas emot Hamilton hela nästa säsong.Nä, Rosberg kan aldrig leverera under press. Bra förare som antagligen aldrig kommer bli världsmästare, iaf så länge Hamilton kör.
Fast 27P vs 9P svider nog.Efter alla punkteringar som skedde kom det regler om att lufttrycket skulle vara på en miniminivå. I samband med det fick Rosberg bättre fart än Hamilton och det har inte varit några fler punkteringar. Små marginaler i denna bransch.
Så jävla skönt att Marcus kom före Nasr i racet. Oviktiga placeringar men myyycket prestige.
Ja. Nasr har tagit stora poäng i ett par lopp. 10-9 till Nasr i kvalstatestik.Fast 27P vs 9P svider nog.
Det är väl Grosjeans sponsor som har följt med från Lotus till Haas, eller?Även Haas verkar sponsras av Richard Mille: http://www.richardmille.com/star/haas-f1/
Öppna dörren till USA för vem? Sporten eller Richard Mille? Känns som det redan är gjort oavsett.Jo, trodde först det med men det ser ut som om de tycker att Haas ska "öppna dörren till USA" - kanske inte ett vinnarteam i år va?
Samma här, dessvärre ser det inte vidare bra ut för vaken McLaren eller Alonso.Väldigt kul att säsongen äntligen är igång.
Har slaviskt följt testerna genom att följa liveuppdateringen på autosport.
Jag hoppas verkligen att Ferrari är bra nog att på riktigt kunna konkurrera med Mercedes. Hade varit underbart att se Vettel vinna VM med Ferrari.
Jag hoppas även att McLaren iaf kommer kunna konkurrera om podiumplatser. Hade varit kul att ha Alonso där uppe.
fan så nice! Vad blev det för biljetter (vart sitter ni?Biljetter i Tabac beställda till Monaco Grand Prix!
![]()
Ska bli riktigt skoj, har bara sett det historiska racet som går veckan innan.fan så nice! Vad blev det för biljetter (vart sitter ni?
Helt fantastiskt. Hoppas vädret blir bra. Minna kollegor röstade ner mig för fotboll & bordeller i Berlin i maj istället för spaniens GP.Ska bli riktigt skoj, har bara sett det historiska racet som går veckan innan.
Det blev K på söndagen.
![]()
Eller så hoppas vi på regn så att det blir lite actionHelt fantastiskt. Hoppas vädret blir bra. Minna kollegor röstade ner mig för fotboll & bordeller i Berlin i maj istället för spaniens GP.
Eller så hoppas vi på regn så att det blir lite action
Det kan säkert bli en upplevelse med schyssta kurvor det med!![]()
Överväg att se engelska sändningen istället, kvaliteten hos Sky är i en annan liga jämfört med Viasat.Har följt F1 många år då hela släkter gör det, dock har jag varit väldigt passiv sedan allt börja sändas på Viasat Motor och Dansk TV2 tappade rättighetenMen är inne på att inskaffa mig Viasat motor eller Viaplay nu innan cirkusen börjar
Håller på Mercedes - Nicko
+1, som en annan sport..!Överväg att se engelska sändningen istället, kvaliteten hos Sky är i en annan liga jämfört med Viasat.