• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Ska bli kul att se om Rosberg kan börja nästa säsong som han avslutat den här. Många tror att Hamilton gett honom segrarna, men det skulle han aldrig att göra! Han är sjukt stark just nu.

Ja, Rosberg behöver lite vind i seglen och håller det här i sig för nästa år så kan det blir sjukt kul! Tyvärr tror jag inte Ferrari kan utmana Mercedes nästa år men kanske kanske det blir än dock lite mer jämnt. Kul att Kimi fick kliva upp på pallen också. Trodde verkligen han skulle vara starkare i år än han varit.

Ska bli kul att se om Rosberg kan börja nästa säsong som han avslutat den här. Många tror att Hamilton gett honom segrarna, men det skulle han aldrig att göra! Han är sjukt stark just nu.

Nä, Rosberg kan aldrig leverera under press. Bra förare som antagligen aldrig kommer bli världsmästare, iaf så länge Hamilton kör.

Ligger något i det du säger. Han behöver otroligt mycket medvind för att fixa det. Lite som Button som satt i rätt bil vid rätt tillfälle. Är ett stort fan av Button han har haft svårt att sitta i rätt körning vid rätt tillfälle tills Honda gick åt helsike. Coulthard lite samma tur. Otroligt bra förare men inte världsmästarmaterial.

Och bara därför kommer Coulthard ut. :)

Efter alla punkteringar som skedde kom det regler om att lufttrycket skulle vara på en miniminivå. I samband med det fick Rosberg bättre fart än Hamilton och det har inte varit några fler punkteringar. Små marginaler i denna bransch.
Så jävla skönt att Marcus kom före Nasr i racet. Oviktiga placeringar men myyycket prestige.

Efter alla punkteringar som skedde kom det regler om att lufttrycket skulle vara på en miniminivå. I samband med det fick Rosberg bättre fart än Hamilton och det har inte varit några fler punkteringar. Små marginaler i denna bransch.
Så jävla skönt att Marcus kom före Nasr i racet. Oviktiga placeringar men myyycket prestige.
Fast 27P vs 9P svider nog.

Nu börjar det närma sig :) Testerna i Barcelona pågår..

Lite on-topic:

McLaren har gått från Tag Heuer till RM. Lotus var sponsrade tidigare av RM och en del förare har spons, Massa och Grosjean.

IMG_7445.PNG

Jo, trodde först det med men det ser ut som om de tycker att Haas ska "öppna dörren till USA" - kanske inte ett vinnarteam i år va?

Väldigt kul att säsongen äntligen är igång.

Har slaviskt följt testerna genom att följa liveuppdateringen på autosport.
Jag hoppas verkligen att Ferrari är bra nog att på riktigt kunna konkurrera med Mercedes. Hade varit underbart att se Vettel vinna VM med Ferrari.

Jag hoppas även att McLaren iaf kommer kunna konkurrera om podiumplatser. Hade varit kul att ha Alonso där uppe.

Sjukt nära nu! Även om det känns som en mellansäsong innan det blir några större förändringar i 2017 så är man ju otroligt taggad ! Denna IWC reklam är ju en given klassiker

Väldigt kul att säsongen äntligen är igång.

Har slaviskt följt testerna genom att följa liveuppdateringen på autosport.
Jag hoppas verkligen att Ferrari är bra nog att på riktigt kunna konkurrera med Mercedes. Hade varit underbart att se Vettel vinna VM med Ferrari.

Jag hoppas även att McLaren iaf kommer kunna konkurrera om podiumplatser. Hade varit kul att ha Alonso där uppe.
Samma här, dessvärre ser det inte vidare bra ut för vaken McLaren eller Alonso.

Ska bli spännande att se om sauber står emot konkurrensen när de testar sin nya bil nästa vecka. Misstänker tyvärr att det kommer bli svårt för mackan i år, konkurrensen i mittfältet kommer nog bli för tuff.

Har följt F1 många år då hela släkter gör det, dock har jag varit väldigt passiv sedan allt börja sändas på Viasat Motor och Dansk TV2 tappade rättigheten :( Men är inne på att inskaffa mig Viasat motor eller Viaplay nu innan cirkusen börjar :) Håller på Mercedes - Nicko

Har följt F1 många år då hela släkter gör det, dock har jag varit väldigt passiv sedan allt börja sändas på Viasat Motor och Dansk TV2 tappade rättigheten :( Men är inne på att inskaffa mig Viasat motor eller Viaplay nu innan cirkusen börjar :) Håller på Mercedes - Nicko
Överväg att se engelska sändningen istället, kvaliteten hos Sky är i en annan liga jämfört med Viasat.

Tillbaka
Topp