Saknar ord.Katastrof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar ord.Katastrof.
Mm, sportswashing är viktigt, och det innebär rosvatten i sportswashing-länderna.Dålig fart på segerbubblet….
Hade den bytts ut mot vatten eftersom det var i Quatar???
Han bad om ursäkt efter att han såg reprisen. Folk är snabba.
Perez har aldrig varit bra nog för F1, bangar alltid under press!
Sitter i en bil som kan vinna överlägset och han bara krockar o kör av...och däremellan bara långsam.
Värst är att det hela tiden är någon annans fel...in med den enda som någonsin kört jämnt mot Max = den leende australiensaren![]()
Håller helt med. Säkerhet är av högsta prio i F1 tills en sheikh viftar med plånboken. Sargeant som fick bryta, Ocon som spydde i hjälmen, och Stroll som pratade om att han svimmade i bilen. Det är för dåligt.Lite udda att man inte kör i regn men risk för överhettning? Inga problem så länge någon betalar.. Synd om förarna, många var helt slut & en del kollapsade.
Visst, men frågan är om Red Bull verkligen är så nyfikna på det? Jag skulle tro att de är rätt nöjda med att Max vinner allt som går att vinna. Vem som nu får köra andrabilen ska helst inte vara för bra och helst inte utmana Max. Han måste också ha ett rätt stabilt psyke eftersom Max hittills har krossat självförtroendet hos först Gasly, sen Albon och nu Perez.Även funderat på att ”The honey Badger” också är en förare som gillar bilar som står på näsan likt MV inte sant? Vilket vore intressant att se hur han och Max skulle stå sig mot varandra ett par år senare.
Förra gången var Verstappen rätt så oslipad när de körde ihop. Tror inte han rår på Max idag, känns som han jobbat bort i princip alla svagheter han hade förut. Undra vem som faktiskt vågar ta över Perez bil, den har ju det tuffaste sätet på gridden helt klart.Visst, men frågan är om Red Bull verkligen är så nyfikna på det? Jag skulle tro att de är rätt nöjda med att Max vinner allt som går att vinna. Vem som nu får köra andrabilen ska helst inte vara för bra och helst inte utmana Max. Han måste också ha ett rätt stabilt psyke eftersom Max hittills har krossat självförtroendet hos först Gasly, sen Albon och nu Perez.
Det faktum att de har varit rätt nöjda med Perez fram till hans totala kollaps i år säger faktiskt rätt mycket om vad de söker för förare. Därmed tvivlar jag starkt på att Ricciardo kommer att köra för RB igen.
Tror inte heller dom sätter in honom där. Mer att jag tror bilen passar honom.Visst, men frågan är om Red Bull verkligen är så nyfikna på det? Jag skulle tro att de är rätt nöjda med att Max vinner allt som går att vinna. Vem som nu får köra andrabilen ska helst inte vara för bra och helst inte utmana Max. Han måste också ha ett rätt stabilt psyke eftersom Max hittills har krossat självförtroendet hos först Gasly, sen Albon och nu Perez.
Det faktum att de har varit rätt nöjda med Perez fram till hans totala kollaps i år säger faktiskt rätt mycket om vad de söker för förare. Därmed tvivlar jag starkt på att Ricciardo kommer att köra för RB igen.
Nu är Max överlägsen men hade det varit tajtare så hade RB definitivt prioriterat att ha andra bilen nära.Visst, men frågan är om Red Bull verkligen är så nyfikna på det? Jag skulle tro att de är rätt nöjda med att Max vinner allt som går att vinna. Vem som nu får köra andrabilen ska helst inte vara för bra och helst inte utmana Max. Han måste också ha ett rätt stabilt psyke eftersom Max hittills har krossat självförtroendet hos först Gasly, sen Albon och nu Perez.
Fortsätter mercedes/mclaren i samma spår som nu samtidigt som Perez fortsätter underprestera så lär nästa säsong bli rejält mycket tuffare för redbull.Nu är Max överlägsen men hade det varit tajtare så hade RB definitivt prioriterat att ha andra bilen nära.
Absolut! Jag tvivlar också starkt på att RB:s bil kommer att vara lika överlägsen nästa år, så föraren i den andra bilen kommer att bli viktigare. Om Perez bara hade kört normalbra, så hade han suttit säkert, men som det ser ut nu så är väl frågan om de vågar fortsätta med honom. Det är ingen drömsits för dem. De har förvisso några förare att välja mellan, men vem av dem skulle ha lättast att hantera att bli förnedrad av Max? Det är inte så säkert att ett byte av förare löser problemet de har.Fortsätter mercedes/mclaren i samma spår som nu samtidigt som Perez fortsätter underprestera så lär nästa säsong bli rejält mycket tuffare för redbull.
Tror faktiskt de blir Lawson så som allt ser ut idag. Varken Tsunoda eller Riccardio känns superheta till den stolen, de kan ju alltid värva från andra stall men vem skulle de vara? Mclarens bil så som den är nu lär ju knappast göra Norris eller Piastri mer sugna att byta om de kan utmana om vinster i den bilen de redan är i. Leclerc borde väl tröttna på blåbären i Ferrari snart så vem vet.Absolut! Jag tvivlar också starkt på att RB:s bil kommer att vara lika överlägsen nästa år, så föraren i den andra bilen kommer att bli viktigare. Om Perez bara hade kört normalbra, så hade han suttit säkert, men som det ser ut nu så är väl frågan om de vågar fortsätta med honom. Det är ingen drömsits för dem. De har förvisso några förare att välja mellan, men vem av dem skulle ha lättast att hantera att bli förnedrad av Max? Det är inte så säkert att ett byte av förare löser problemet de har.
Tror också så. Det kan vara en fördel att para ihop Max med någon som inte förväntar sig att utmana honom, åtminstone inte direkt. Då kan en yngre förare vara ett bra alternativ. Max är dessutom erfaren nog att vara "den äldre" även om jag är skeptisk till att han skulle kliva in i någon form av mentorsroll de närmsta åren.Tror faktiskt de blir Lawson så som allt ser ut idag. Varken Tsunoda eller Riccardio känns superheta till den stolen, de kan ju alltid värva från andra stall men vem skulle de vara? Mclarens bil så som den är nu lär ju knappast göra Norris eller Piastri mer sugna att byta om de kan utmana om vinster i den bilen de redan är i. Leclerc borde väl tröttna på blåbären i Ferrari snart så vem vet.
Glöm inte bort att du fortfarande har Lawson i ditt fantasylagTråkigt med Leclerc & Hamilton DSQ men denna vecka kör vi igen, andra racet av trippel-headern.
Nästa vecka blir det årets sista sprint i Brasilien, men först ett vanligt race i Mexico!
Kvällsrace för oss västerlänningar.
Tider för Mexico GP.
Fredag, FP1 kl 20:30, FP2 kl 00:00.
Lördag, FP3 kl 19:30. Kval kl 23:00
Söndag, Grand Prix kl 21.
![]()
Förmodligen, rätt tråkigt race och den höga altituden gör inte det roligare direkt. Förhoppningsvis får RBR lite motstånd från Mclaren.Vill minnas att det var något av racen som jag slumrade till framför förra året, visst var det Mexikos GP som var rätt ospännande?
Hoppas det blir lite mer action denna gång![]()