Idioti om det nu blir av - Barcelona byts ut mot Madrid GP som blir en stadsbana.. F1 är påväg mot fel håll med för många stadsbanor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt med stadsbanor ju!Idioti om det nu blir av - Barcelona byts ut mot Madrid GP som blir en stadsbana.. F1 är påväg mot fel håll med för många stadsbanor.
Coolt med stadsbanor ju!
Coolt? Kanske. Dålig racing? Kanske. Monaco? Nä. Baku? Ja.Coolt med stadsbanor ju!
såg den för några dagar sedan!
Vad jag förstått går det inte ens att jämföra Quest 3 med Vision Pro, att det är natt&dag-skillnad.såg den för några dagar sedan!
Den här är rätt ball med i samma tema, fast 10ggr billigare än vision pro och man behöver inte köpa case och battericase för typ 4000
För 40k även om det är som att se på det med ögon så är det ändå för mycket pengarVad jag förstått går det inte ens att jämföra Quest 3 med Vision Pro, att det är natt&dag-skillnad.
Men jag vet inte, har bara läst vad de som fått testa säger.
Lär väl bli tillfälle att prova själv en dag.
Men vad fan är det för namn, herregud…
AlphaTauri becomes Visa Cash App RB Formula One Team for 2024
Official: AlphaTauri becomes Visa Cash App RB Formula One Team for 2024
Financial services company Visa and currency exchange platform Cash App have rebranded the team formerly known as AlphaTauri for 2024.www.racefans.net
Är ju bara ett koncept från en helt fristående person.Jag vet inte hur alla här tittar på F1 men jag gör det via F1 TV som jag tycker ligger på en rimlig prisnivå. (Helst skulle jag vilja följa det via Sky Sports dock)
Om Apple köper loss rättigheterna world wide tror jag att vi kommer att få se en helt annan prisnivå tyvärr. Med eller utan VR.
Det har ryktats en tid att Apple TV är intresserade av rättigheterna.Är ju bara ett koncept från en helt fristående person.
Ganska långt ifrån Apple än så länge.
Som du ser på mitt namn och bild så är min åsikt av stor betydelse för sporten.Säkert bra för arrangörerna.
Generellt otroligt tråkig racing.
Degen ska in!!
AlphaTauri becomes Visa Cash App RB Formula One Team for 2024
Official: AlphaTauri becomes Visa Cash App RB Formula One Team for 2024
Financial services company Visa and currency exchange platform Cash App have rebranded the team formerly known as AlphaTauri for 2024.www.racefans.net
Verkar som att det redan är klart!? Mycket rykten men vad i helvete.. Bra pr för att rädda upp Andretti situationen hehe..https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-set-to-make-shock-switch-to-ferrari-in-f1-2025/10571247/
Vad tror ni? Svårt föreställa sig Hamilton i något annat stall än Mercedes.
Utökning, fler stallHar inte hängt med - var detta tänkt som en utökning eller skulle något annat stall lämna?
Sätt på repris från 2012 eller tidigarehttps://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-set-to-make-shock-switch-to-ferrari-in-f1-2025/10571247/
https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-set-to-make-shock-switch-to-ferrari-in-f1-2025/10571247/
Verkar som att det redan är klart!? Mycket rykten men vad i helvete.. Bra pr för att rädda upp Andretti situationen hehe..
Lewis Hamilton to leave Mercedes and join Ferrari for 2025 Formula 1 season
Lewis Hamilton will join Ferrari next year and replace Carlos Sainz in a shock move; Hamilton signed a two-year contract with Mercedes which expires at the end of 2025 but he will spend just one more season with the team; watch every F1 race in 2024 live on Sky Sports F1www.skysports.com
Han är välkommenSätt på repris från 2012 eller tidigare
Vad är det som specifikt ”läckt” som gör att ALLA tidningar skriver om HAM+Ferrari idag för typ 8-6 timmar sedan?
Förmodligen någon internt eller dylikt, skulle inte förvåna om det var Ferrari själva.Hamilton's current contract with Mercedes is due to expire at the end of 2025 but he will depart the team after this season and replace Carlos Sainz at Ferrari, Sky Sports News understands with official confirmation expected later on Thursday.
Mercedes employees in Brackley were informed of the news earlier this afternoon before an official announcement from the team. Ferrari and Mercedes declined to comment when contacted by Sky Sports.
Gick ju bra på börsen idag iaf…Förmodligen någon internt eller dylikt, skulle inte förvåna om det var Ferrari själva.
Kom tydligen rapport (årsredovisning?) idag också så har nog med det att göra.Gick ju bra på börsen idag iaf…