• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Perez borde nog börja fundera på att lägga av. Om nu inte RB kan göra slut på lidandet.
Jag undrar hur mycket mexikanska Carlos Slim miljoner RB får och om det kan kompensera skillnaden mellan 1 och 3 i märkesmästerskapet? Tror inte det. Dessutom tycker jag att det ger dålig PR för stall och sponsorer med en bil så långt bak.

Jag undrar hur mycket mexikanska Carlos Slim miljoner RB får och om det kan kompensera skillnaden mellan 1 och 3 i märkesmästerskapet? Tror inte det. Dessutom tycker jag att det ger dålig PR för stall och sponsorer med en bil så långt bak.
Finns en del rykten kopplat till det som ändå kan tyda på att RB gör sig lite redo att röra om i grytan.
Dels att Carlos Slim sägs vara intresserad av att sponsra Colapinto, men också att RB tycks utveckla samarbetet med en annan telecom-jätte.

Finns en del rykten kopplat till det som ändå kan tyda på att RB gör sig lite redo att röra om i grytan.
Dels att Carlos Slim sägs vara intresserad av att sponsra Colapinto, men också att RB tycks utveckla samarbetet med en annan telecom-jätte.
Så Colapinto skulle kunna ta steget upp till RB utan att passera Toro Rosso (det nya namnet är så fånigt). Ja, starka marknadskrafter råder.

Tycker Tsunuda kunde få chansen att starta i RB 2025, sista året med Honda, och sedan får de se vem som är bäst lämpad att fortsätta i RB. Inte helt säkert att Max blir kvar 2026.

Tillbaka
Topp