• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

D

Deleted member 26382

Guest
Har hittat en suveränt bra pod. MissedApex, riktigt bra. Inte sällan har de experter med som själva jobbat i div team. Lyssnade på en pod där jurister var med och resonerade om förarnas kontrakt och hur de formulerades.
 

Veratio

Cartier
Har någon testat se F1 med VPN inställt på Australien eller UK och sett gratis stream via Fox Sports (AU), Sky Sports (UK) eller Channel 4 (UK)?
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Är det okej enligt forumregler att dela länkar för streaming? Har en sida som alltid går att lita på, behövs ingen VPN eller annat meck.

Riktigt pepp på F1 i helgen!

Flashback höll väl på att åka dit rejält för just sådan länkning, och när till och med de blir nervösa ska man nog passa sig. Det kan bli väldigt dyrt för ägarna...
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Skärmavbild 2020-03-13 kl. 00.12.02.png
 

Jimpa

Panerai
Shit just got real! Indy har vi väl kvar åtminstone .. det här med Corona har varit hanterbart fram till nu.
 
Senast ändrad:

POO

Panerai
Tror det spelar en viss roll att viruset finns i Paddock
Tänker eftersom förarna i princip satt i bilarna torde den värsta eventuella spridningen redan skett och om folk inte idkat ormgrop över teamgränserna framgent skulle det inte spela någon större roll.
Säsongen är rökt. Fler inställda race lär ju komma förutom de som redan ställts in.
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Varför i hela h****e kör de inte utan publik nu när ändå alla har packat sig till Australien?
Tror att det är gentlemannamässigt. McLaren kan inte köra på grund av sjukdom i teamet, och att köra med två bilar färre blir orättvist och kommer skapa diskussioner i paddock. Dessutom, om en i teamet har varit smittad är det väl inte otänkbart att fler personer bär på smittan?
Eftersom ingen vet riktigt hur illa det är tar de det säkra före det osäkra. Att ställa in ett GP är det absolut sista F1 vill göra, med tanke på pengarna det innebär.
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Nu händer det grejer mina vänner!

- Vettel lämnar Ferrari efter årets säsong. Oklar framtid.
- Sainz tar hans plats i Ferrari, med ett kontrakt för 2021 och 2022.
- Ricciardo tar Sainz plats i McLaren.

Personligen tycker jag att det är enormt kul att Sainz får chansen att visa vad han går för. Han är både snabb och smart i bilen, och kan i mina ögon vara jämn med Leclerc, förutsatt att han får rätt support från Ferrari.

Ricciardo i samma team som Lando Norris kommer också bli fruktansvärt underhållande om inte annat. De två största clownerna i sporten tillsammans kan nog inte bli annat än TV-historia.

Sen kommer ju den stora frågan: Vem tar den lediga platsen i Renault? I skrivande stund är det starka rykten om Alonso, och han spär på dessa rykten genom att twittra flitigt om och till Renaults F1-stall, som också verkar spela boll. Vad tror ni?
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Nu händer det grejer mina vänner!

- Vettel lämnar Ferrari efter årets säsong. Oklar framtid.
- Sainz tar hans plats i Ferrari, med ett kontrakt för 2021 och 2022.
- Ricciardo tar Sainz plats i McLaren.

Personligen tycker jag att det är enormt kul att Sainz får chansen att visa vad han går för. Han är både snabb och smart i bilen, och kan i mina ögon vara jämn med Leclerc, förutsatt att han får rätt support från Ferrari.

Ricciardo i samma team som Lando Norris kommer också bli fruktansvärt underhållande om inte annat. De två största clownerna i sporten tillsammans kan nog inte bli annat än TV-historia.

Sen kommer ju den stora frågan: Vem tar den lediga platsen i Renault? I skrivande stund är det starka rykten om Alonso, och han spär på dessa rykten genom att twittra flitigt om och till Renaults F1-stall, som också verkar spela boll. Vad tror ni?

Spännande dagar!

Det absolut roligaste hade varit ett helt nytt namn in i startfältet.

Frågan är om Alonso vill harva runt i mitten igen liksom.

...bättre än att sitta hemma iof. kanske.
 
Topp