Nej men snacka om att inte palla trycket med starten Verstappen gör.Det här blev inte så spännande…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej men snacka om att inte palla trycket med starten Verstappen gör.Det här blev inte så spännande…
Så är det, dålig start. Stänger av skiten nu, körs uppenbart inte på lika villkor.Nej men snacka om att inte palla trycket med starten Verstappen gör.
Ja kommer han ur undercuten nu så vet jag inte.Så är det, dålig start. Stänger av skiten nu, körs uppenbart inte på lika villkor.
Utan tvekan Verstappen som leker Kamikaze som vanligt.Det kan inte ens finnas Hamiltonfans som inte ser att detta är orättvist
Det kändes precis som Interlagos.Hur då? Han är först in i kurvan och han håller sig inom banan?
Sluta trolla, annars vet du inte hur en omkörning i F1 ser ut.Utan tvekan Verstappen som leker Kamikaze som vanligt.
Hur då?Det kändes precis som Interlagos.
Extremt bra racing. Extremt irriterande att morsan ville snacka telefon under deras fight.Stark insats av checo
Det går som en röd tråd genom Verstappens karriär att köra farligt.Sluta trolla, annars vet du inte hur en omkörning i F1 ser ut.
Synd du inte kollar, Sergio Perez gjorde fantastiskt ifrån sig mot HamiltonHur då?
Må så vara men denna incident var inte farlig.Det går som en röd tråd genom Verstappens karriär att köra farligt.
Köra farligt vet jag inte, men han är hård i närkontakter.Det går som en röd tråd genom Verstappens karriär att köra farligt.
Uppenbarligen vet du bättre än de som dömer.
Det är bara en av de som har tryckt av den andra i 250km rakt in i en barriär.Det går som en röd tråd genom Verstappens karriär att köra farligt.
varit såhär sen hamilton fick ny motor i sin bil för 3-4 lopp sen eller när det varSynd att inte Ver och/eller hans bil är på topp idag. Han blir ju frånåkt, synd.
Din oförmåga att se racing roar mig, tackDet går som en röd tråd genom Verstappens karriär att köra farligt.
Du kanske skulle ta jobb som domare istället. Klaga inte på mig.Din oförmåga att se racing roar mig, tack
Det där var inte bara sneaky, jag tycker det var fult gjort av Toto!"Michael please no safety car"
Toto är inte lite sneaky
Han var ju även på radion under kampen med checo och undrade om de "kunde göra något""Michael please no safety car"
Toto är inte lite sneaky
Absolut nu blev det racing igen.Nu känns det ändå lite spännande igen.
Väldigt, det är borderline som mycket annat.Det där var inte bara sneaky, jag tycker det var fult gjort av Toto!
Brske by wire problem väl? Bakaxeln låste sig och han gled in i barriärenVafan Kimi får bryta? Stackarn, sista racet