En hård kamp mellan HAAS och Merca när det gäller att skapa en trist, rent av ful livery.Den ser jävligt snabb ut :O
Men utseendemässigt sämst av dem jag sett hittills, men det är ju en racebil !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En hård kamp mellan HAAS och Merca när det gäller att skapa en trist, rent av ful livery.Den ser jävligt snabb ut :O
Men utseendemässigt sämst av dem jag sett hittills, men det är ju en racebil !
Såg iofs trevligare ut på denna bild, men live såg den trist ut.En hård kamp mellan HAAS och Merca när det gäller att skapa en trist, rent av ful livery.
Kan medge att den faktiskt ser marginellt bättre ut på första bilden men den får ändå ett ”njaaa”.Såg iofs trevligare ut på denna bild, men live såg den trist ut.
Tycker inte live och dessa bilder stämmer heller om man tittar vid luftintagen på sidepodsen.
Jag tror det kommer skilja mer mellan Russel och Hamilton. Leclerc som världsmästare? Ja varför inte. Hamilton kommer inte gå i pension förrän han tar sin 8:e titel.Sååå! Ska vi köra ett par bold statements?
Jag kör hailmary på direkten och slänger in följande;
1. Leclerc vinner världsmästartiteln
2. Mercedes vinner konstruktörs
3. Det kommer skilja mindre än 15 poäng mellan Hamilton & Russel i slutet av säsongen.
4. Redbull kommer tappa mark mot de två ovannämnda.
5. Hamilton kommer gå i pension i slutet av säsongen 2022.
6. Vettel gör klart med nytt kontrakt med annat team innan säsongen är över.
7. Williams kommer höja sig ett par snäpp.
8. Mclaren kommer göra en sämre säsongen än i fjol.
9. Vi kommer få en skrällvinnare i premiärloppet.
10. Mick Schumacher kommer stå för årets upphämtning sett till fjolårets prestation
Spännande och se vart detta tar vägen
Jag tror det kommer skilja mer mellan Russel och Hamilton. Leclerc som världsmästare? Ja varför inte. Hamilton kommer inte gå i pension förrän han tar sin 8:e titel.
Mina osannolika spaningar:
1. Inför sista racet kommer minst 3 förare ha en matematisk chans på förartiteln.
2. Aston Martin kommer trea i konstruktörsmästerskapet.
3. Föraren med flest segrar kommer ha 6 eller färre.
4. Bottas tar en pallplats.
5. Verstappen tar sin första pallplats först i Miami, men har en stark avslutning på säsongen. Han slutar fyra.
6. Russel kommer leda över Hamilton i mästerskapet inför sommaruppehållet.
7. Gasly kommer ta en pole position.
8. Racet med minst antal bilar i mål kommer vara Singapore, där endast 13 förare klarar sig.
9. Minst en förare kommer bojkotta Rysslands Grand Prix.
10. Haas tar inga poäng i år igen, och säljs i slutet av säsongen.
Kul! Jag tror inte på Russel så jag inleder mina bold ones med:Sååå! Ska vi köra ett par bold statements?
3. Det kommer skilja mindre än 15 poäng mellan Hamilton & Russel i slutet av säsongen.
10. Mick Schumacher kommer stå för årets upphämtning sett till fjolårets prestation
Kul ide, här kommer mina:Sååå! Ska vi köra ett par bold statements?
Kul! Jag tror inte på Russel så jag inleder mina bold ones med:
1. Russel floppar och slutar som bäst 7a i VM.
2. Hamilton och Verstappen kör ihop med dubbla DNF som resultat i Bahrain. Helvetet bryter lös direkt.
3. Red Bull vinner constructors med god marginal.
4. Latifi överpresterar Albon.
5. Norris vinner minst 2 race och slutar 3a i VM.
6. Ferrari tar en 1-2a på Monza.
7. HAAS tar poäng, mer än en gång.
8. Vettel och Alonso står på pallen tillsammans.
9. Monaco blir ett kul race.
10. Sist och absolut minst troligt, Hamilton slutar va en cry baby.
Kul ide, här kommer mina:
1. Ferrari floppar totalt, lyssnade på THE RACE-podcast som fick mig deppig
2. Stroll slår Vettel klart och tydligt
3. Vettel avslutar karriären
4. Mercedes med deras tyska ingenjörskonst trollar fram en dominant bil igen.
5. Russell leder över Hamilton vid sommaruppbehållet, för att sedan klappa ihop totalt och slutar 7a.
6. Norris vinner VM
7. Hamilton och Verstappen kör ihop ordentligt 2 gånger, vilket gör att båda tappar VM.
8. Hamilton avslutar karriären, "BECAUSE ITS TO DANGEROUS!" även fast han själv har kört med lika vassa armbågar
9. Tsunoda vinner sitt första race.
10. Alpine signar Gasly
Ps: 11. Riccardo avslutar sin F1 karriär och går till Indycar
Jag hoppas så att min 1:a ska vara helt fel, skulle vara så kul att se Leclerc i en potent bil igen.
Dom skulle ju va lite bold!Haha jävlar här blev det en omvändning kan man säga! Men väldigt spännande scenarios
En 1-2 på Monza du
Dom skulle ju va lite bold!
Näe, som Tifosi vill vi ha annat! Gärna att säsongen slutar typ såhär:Spännande dock skulle inte mitt Ferrarihjärta klara mer motgång!
Jag skulle inte bli superförvånad om Vettel bestämde sig för att lägga hjälmen på hyllan efter säsongen med tanke på att han har stor familj och mycket projekt på sidan.
Ricciardo skulle jag dock bli chockad över om han bestämde sig för att flytta vidare. Men jag skulle fan kunna se honom i Indy! Han verkar gilla staterna
Norris vinner titeln den är spännande! Undrar vad oddset är på den ifall man skulle spela.
Vill tro på comeback från Honey Badger iår, känns som han kan ha bättre förutsättningar iår med nya bilen!Näe, som Tifosi vill vi ha annat! Gärna att säsongen slutar typ såhär:
Norris är ett långskott men det hade sjukt kul, den som jag önskar skulle vinna titeln efter Charles! Tror även Norris har vad som krävs och har tagit stora steg varje år och är väl ändå lite av Mclearans första val.
Han har gjort mycket för sporten via Sim-Racing/Esport som jag tror den verkligen gynnats av.
Daniel gör sig bra i Cowboyhatt och skulle funka grymt bra i den typen av racing tror jag, men i år kanske det är dags för hans comeback!
Borde vara ett reglemente som passar honom och bilen är inte lika nischad än för Norris.Vill tro på comeback från Honey Badger iår, känns som han kan ha bättre förutsättningar iår med nya bilen!
Word.Borde vara ett reglemente som passar honom och bilen är inte lika nischad än för Norris.
Många verkar missa det där, att bilen utvecklas mer åt en av förarnas smak och tycke.
Jag måste ge Vettel cred som säger att han inte kommer köra om det blir av.
Jag misstänker att han menar allvar med detta.
Vad skulle det innebära för haas? Då ryker väl mängder med pengar? Skulle mazepin vara kvar som förare i så fall? Inte nödvändigtvis riktade frågor till just dig utan mer för allmän diskussion.Ryktas om att Haas eventuellt ber Uralkali att dra åt pipsvängen. Någon som har mer info kring detta rykte?
Då kanske Andretti Global kan ta över. Och Haas blir titelsponsor.Vad skulle det innebära för haas? Då ryker väl mängder med pengar? Skulle mazepin vara kvar som förare i så fall? Inte nödvändigtvis riktade frågor till just dig utan mer för allmän diskussion.
Vad skulle det innebära för haas? Då ryker väl mängder med pengar? Skulle mazepin vara kvar som förare i så fall? Inte nödvändigtvis riktade frågor till just dig utan mer för allmän diskussion.