Mercedes har brutit tystnaden, förmodligen någon deal gjord bakom kulisserna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Never mind.
30-årsutgåvan på vinyl:Ett album från det amerikanska grungebandet Nirvana. Från 1991.
Jävligt bra för övrigt...
Nä, han vill bara ha uppmärksamhet.Är det någon som på riktigt tror på att HAM överväger att inte köra mer? Känns som ett töntigt försök att pressa FIA mest
Han kommer köra. Bara spel för uppmärksamhet… Har som jag förstår kontrakt ett år till.Är det någon som på riktigt tror på att HAM överväger att inte köra mer? Känns som ett töntigt försök att pressa FIA mest
Nico Rosberg hade kontrakt fram till 2018 när han klev av efter sin seger 2016, så tror inte att man ska lita blint på bara kontraktet.Han kommer köra. Bara spel för uppmärksamhet… Har som jag förstår kontrakt ett år till.
Samtidigt verkar han mer vara personen som triggas av den typen av motgångar. Men absolut, möjligheten finns.Nico Rosberg hade kontrakt fram till 2018 när han klev av efter sin seger 2016, så tror inte att man ska lita blint på bara kontraktet.
Ja jag tror absolut att HAM kör kommande säsong, men jag tror inte att det endast beror på kontraktetSamtidigt verkar han mer vara personen som triggas av den typen av motgångar. Men absolut, möjligheten finns.
Jag hoppas att han inte kommer tillbaka.Är det någon som på riktigt tror på att HAM överväger att inte köra mer? Känns som ett töntigt försök att pressa FIA mest
Den skall jag ha!Lego släpper nytt roligt set med Mercedes F1 W12 & AMG Project one.
Mercedes-AMG F1 W12 E Performance & Mercedes-AMG Project One 76909 | Speed Champions | Buy online at the Official LEGO® Shop SE
Get up close to 2 world-beating Mercedes-AMG racerswww.lego.com
Topp 4 gick i mål på samma varv, 761 stycken för att vara exakt. Otroligt, med tanke på att de körde i 24 timmar.En racing och klockrelaterad notis är att halvsvenske Tom Blomqvist, Blommans grabb, vann en Rolex Daytona igår.
Verkligen! Såg du Porscharna?Topp 4 gick i mål på samma varv, 761 stycken för att vara exakt. Otroligt, med tanke på att de körde i 24 timmar.
Gissar att du menar detta? Kaxigt att våga riskera så mycket efter 24 timmar.Verkligen! Såg du Porscharna?
Ja. Slutet var inte med på den filmen.Gissar att du menar detta? Kaxigt att våga riskera så mycket efter 24 timmar.
Haha. Galet. Glad att en av dem vann, hade varit tråkigt om de råkat fightas så hårt att Ferrarin på tredjeplats kunde smyga förbi. Eller ja, kul på sitt sätt, men jag håller nog hellre på Porsche.Ja. Slutet var inte med på den filmen.
Formen på nya bilarna tilltalar mig verkligen, HAAS och deras ryska flagga som man sedan kört ctrl C + ctrl V på däremot…Haas blev igår första teamet att visa årets bil. Det börjar närma sig nu hörni!
Jag tycker att den ser riktigt låg och slank ut. Bland de snyggaste bilarna på länge, trots den fantasilösa färgsättningen.
Haas blev igår första teamet att visa årets bil. Det börjar närma sig nu hörni!
Jag tycker att den ser riktigt låg och slank ut. Bland de snyggaste bilarna på länge, trots den fantasilösa färgsättningen.