Dra igång en KS-liga, vi hade det förra säsongen.Vet inte om det varit på tal innan men hade varit kul att köra en KS F1 Fantasy! Är det något som är igång eller finns det intresse så jag ska dra igång en League?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra igång en KS-liga, vi hade det förra säsongen.Vet inte om det varit på tal innan men hade varit kul att köra en KS F1 Fantasy! Är det något som är igång eller finns det intresse så jag ska dra igång en League?
Bara jag som inte kan registrera nytt konto? Står att man måste vara minst 16 år. Spelar ingen roll vilken ålder jag anger...Vet inte om det varit på tal innan men hade varit kul att köra en KS F1 Fantasy! Är det något som är igång eller finns det intresse så jag ska dra igång en League?
Hade samma problem,1/2-1984 så ändrardu sen!Bara jag som inte kan registrera nytt konto? Står att man måste vara minst 16 år. Spelar ingen roll vilken ålder jag anger...
Ja, det är ju samma strategi som alla stall kör med. Ingen vill vara favoriter. Sen sticker Mercedes ut lite extra i sin retorik samt såklart det faktum att de vann samtliga konstruktörsmästerskap under förra eran.Den sista man skall lyssna på är just Mercedes. Dom kommer förstora sina ”problem” och höja konkurrenterna till skyarna för att framstå som genier när deras ”problem” är lösta.
Jag får inte det problemet, däremot när jag försökte signa upp så hände inget när jag tröck på knappen för att registrera, sen tröck jag igen och då sa den att ett konto redan är registrerat med den mailadressen, men jag kan inte logga in på kontot... Testat med två mailadresser nu, samma sak hände båda gångerna.Bara jag som inte kan registrera nytt konto? Står att man måste vara minst 16 år. Spelar ingen roll vilken ålder jag anger...
Finns redan!Ska vi inte ha en KS-liga i F1 Fantasy? Skapa ett lag och släng in era favoritförare, så får vi se i slutet av säsongen hur det går.
Det borde fungera att klicka in på följande länk:
Om det inte går så kan ni gå med via koden "c188df70ce"
Lycka till!
Kul! Alla som är sugna på vara med i KS championship 2022 skicka ett PM så skickar jag koden för att kunna joina!
Åh fan! Missat. TackFinns redan!
Står sig resultatet från FP2 så kan jag snart bocka av punkt 3 och 4.1. Saintz blir världsmästare
2. McLaren blir världsmästare
3. Williams kommer sist
4. Bottas tar inledningsvis fler poäng än Hamilton
5. Alpha Tauri blir trea
För mitt fantasy-lags skull så hoppas jag att din punkt 5 faller inStår sig resultatet från FP2 så kan jag snart bocka av punkt 3 och 4.
Ja, nu tror jag inte dom sandbagar längre. MB är ett snäpp efter troligen. Men det är ju många lopp kvar osvFerrari & Redbull ser väldigt samlade ut på banan medan Mercan fortfarande hoppar utan helvete
Ja, nu tror jag inte dom sandbagar längre. MB är ett snäpp efter troligen. Men det är ju många lopp kvar osv
Ja det ska gåNågon här som kör F1 tv? Vet ni om det går att dela konton?
Man kan bara streama rörlig bild på en enhet i taget. Däremot kan du logga in på flera enheter och använda de andra till att lyssna på team radio mm. samtidigtNågon här som kör F1 tv? Vet ni om det går att dela konton?
Åtminstone så jag tolkar det, tyckte mig hitta något skrivet om det på deras hemsida eller i nån FAQMan kan bara streama rörlig bild på en enhet i taget. Däremot kan du logga in på flera enheter och använda de andra till att lyssna på team radio mm. samtidigt
Jag delar med en vän och vi ser alltid loppen live samtidigt, så det gårMan kan bara streama rörlig bild på en enhet i taget. Däremot kan du logga in på flera enheter och använda de andra till att lyssna på team radio mm. samtidigt
Jag delar med en vän och vi ser alltid loppen live samtidigt, så det går
Man kan bara streama rörlig bild på en enhet i taget. Däremot kan du logga in på flera enheter och använda de andra till att lyssna på team radio mm. samtidigt
Tack, ska testa!Ja det ska gå
Och så kommer kvalet och Mercedes har helt plötsligt hittat 1,5 sekunder till per varv .Då kör vi fp3 innan kvalet vid 16. Wolfen tror att RB har det.
Då kör vi fp3 innan kvalet vid 16. Wolfen tror att RB har det.