Haha då hajar jag. Ja men så är det väl i Spa också. Man får ha hyrbil och bo en bit bort. Samtidigt vill man ju kunna sänka några enheter…Läste fel, Österrike är ju kul. Men tror det kan vara stökigt med boende etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha då hajar jag. Ja men så är det väl i Spa också. Man får ha hyrbil och bo en bit bort. Samtidigt vill man ju kunna sänka några enheter…Läste fel, Österrike är ju kul. Men tror det kan vara stökigt med boende etc
Efter en snabb koll kan jag konstatera att boende verkar extremt utmanande. Många tillfälliga campingar och typ tältsängar i idrottssalar osv. Spa var med andra ord ljusår enklare.Läste fel, Österrike är ju kul. Men tror det kan vara stökigt med boende etc
Gör det. Hojta om du vill ha tips, både på GP:t eller Abu Dhabi generellt. Svägerska med familj bodde där i fem år så vi har varit där och hälsat på ganska många gånger.Intressant att läsa. Efter att ha varit på Barcelonas GP för några år sen har tankarna gått mot Abu Dhabi just på grund av ovan anledningar. Ska undersöka det närmre, helt klart.
Husbil och köra ner?Efter en snabb koll kan jag konstatera att boende verkar extremt utmanande. Många tillfälliga campingar och typ tältsängar i idrottssalar osv. Spa var med andra ord ljusår enklare.
Madrid kanske?Husbil och köra ner?![]()
Börjar bli lite sugen på att besöka ett race. Har varit på Monza och Spa tidigare. Ungern och Österrike ligger väl närmast till hands där Österrike är lite bättre tajmat. Någon som varit där? Räcker det med general admission? Andra åsikter? Dra ihop en KS-trip kanske?
Det är väl logiskt sett hur Hadjar presterat. Men det slutar väl tyvärr som alla andra med en pannkaka och en stukad karriär för Hadjarnågon som hört något om detta
![]()
Förmodligen. Men kul för Lindblad.Det är väl logiskt sett hur Hadjar presterat. Men det slutar väl tyvärr som alla andra med en pannkaka och en stukad karriär för Hadjar![]()
Så blir det säkert. Man får i alla fall hoppas att nya reglementet blir lite av en nollställning i bilens ”Maxifiering”.någon som hört något om detta
![]()
Vad har jag missat? Nåt som hände på träningarna idag?Så om Lando nu kraschar måste Piastri också göra det? Papaya-reglerna är galna.
Ja jösses, Piastri kraschar och Norris är bara 2 positioner föreDetta kval alltså! Hann i alla fall få mycket sysslor gjorda i hemmet samtidigt.
![]()
Dryga 100 pinnar före Max, 31 före Lando efter dagen. Inte katastrof direkt.Men snälla Oscar!!!! Uppenbarligen har han nerver trots allt…
Var tvungen att kolla eftersom det lät mycket. Verstappen är faktiskt bara 69 poäng efter Piastri. Det kommer att bli svårt att ta in, men omöjligt är det absolut inte. Det ska dock till att McLaren får problem, att Piastri kör bort sig och att Verstappen kör som en gud i en RB som går som fan. Typ dagens scenario några gånger till..Dryga 100 pinnar före Max, 31 före Lando efter dagen. Inte katastrof direkt.
Jag tittade på en ej uppdaterad lista insåg jag, så läge att pudla. Men som du säger, skall mycket till för att Verstappen ska komma ikapp.Var tvungen att kolla eftersom det lät mycket. Verstappen är faktiskt bara 69 poäng efter Piastri. Det kommer att bli svårt att ta in, men omöjligt är det absolut inte. Det ska dock till att McLaren får problem, att Piastri kör bort sig och att Verstappen kör som en gud i en RB som går som fan. Typ dagens scenario några gånger till..
Var tvungen att kolla eftersom det lät mycket. Verstappen är faktiskt bara 69 poäng efter Piastri. Det kommer att bli svårt att ta in, men omöjligt är det absolut inte. Det ska dock till att McLaren får problem, att Piastri kör bort sig och att Verstappen kör som en gud i en RB som går som fan. Typ dagens scenario några gånger till..
Mm osannolikt att Max vinner resterande GPn och Piastri konstant blir 3a som bäst. Men vem vet. Skulle McL få lite stress på utmanande banor (som t ex kommande race i Singapore) kan läget snabbt förändras.Jag tittade på en ej uppdaterad lista insåg jag, så läge att pudla. Men som du säger, skall mycket till för att Verstappen ska komma ikapp.
Tror inte 2022. Då var fortf Perez ett fungerande komplement till Verstappen och de vann VM med god marginal. Men minns säsongen du beskriver.Var det 2022 RB var så överlägsna första halvan av säsongen? Vid sommaruppehållet kommer jag ihåg att Janne sa att det kvar klart redan. Sen hitta MB fart och allt vände snabbt.
Nej, det är ju osannolikt, men det är ändå sju lopp kvar. Om Piastri klarar av att plocka stabila poäng och helst ta pallplatser, så blir det svårt. Men vad var det som hände igår? Bryter Piastri ett par lopp till, samtidigt som Verstappen vinner, så är det helt öppet. Och Norris är såklart också med i matchen. En gissning är väl att om Verstappen närmar sig ytterligare, så lär de tvingas ta till stallorder.Mm osannolikt att Max vinner resterande GPn och Piastri konstant blir 3a som bäst. Men vem vet. Skulle McL få lite stress på utmanande banor (som t ex kommande race i Singapore) kan läget snabbt förändras.
Max har lyft sig några nivåer tycker jag. Sen Mekies tog över. Harmoni inom RB tro? Återstår att se om det är trend eller bara omständigheter som gjort att han utmanat om P1 i kval och race.