• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

AE41500

Panerai
Jag gillar den, speciellt den med webbing-armbandet! Trevligt med lite färgklickar i form av orange speciellt i kombo med blå tavla och svart vridring...som ni läser alltså perfekt ju...:) :hungry:
c60-43-add2-sokb0-lb_3d.jpg
 

nallhed

Omega
Att CW har bra kundvård, det har jag hört många gånger och nu har även jag fått ta del av den; Min Malvern kom tillbaka från deras service idag. Totalpris inklusive nya packningar och trycktestning 99£ plus rekommenderad frakt 19£ (verket är ett 2824-2). Klockan levererades dessutom i ny presentationsbox.

AA CWserv1.jpg

Att den kom först idag trots att den servades 8/10 beror på att jag bett dem att inte sända klockan före den sista veckan i oktober. Det var alltså inget fel på postgången.

AA CWserv2.jpg


Nu har jag två presentationslådor, vad skall jag göra med den nya???
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Seriöst, är de nån annan som har förslag på ett märke som ger mer ”best buck for the money” än CW?
Tycker att länkar säger mycket om nivån på ett märke och CWs är sköna och unika vad jag vet i prisklassen med "glidelock" eller vad man nu ska kalla det.
I prisklassen 5-10k inget, men under måste jag säga att Steinhart är mest prisvärt även om det är homage.
 
Tycker att länkar säger mycket om nivån på ett märke och CWs är sköna och unika vad jag vet i prisklassen med "glidelock" eller vad man nu ska kalla det.
I prisklassen 5-10k inget, men under måste jag säga att Steinhart är mest prisvärt även om det är homage.

Har även haft titanklockan från Steinhart. Riktigt fin med, dock är titan något jag inte gör om :D
 
Topp