meo_swe
Guld
Någon vet vad bästa pris hos en svensk AD är för en LLD just nu?
Jag tror nog bästa du får hos en AD ligger på ca 15900...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon vet vad bästa pris hos en svensk AD är för en LLD just nu?
Det stämmer men man kan säkert få nån krona i rabattJag tror nog bästa du får hos en AD ligger på ca 15900...
12700 hos uret.se....
Dock är ju 15900 utan sedvanligt prut... man kan antagligen få ner den ett par lappar till om man är snäll.Tack för tipsenPriset på Uret.se hade jag redan koll på men de är ju ingen AD så jag ville se om någon hade koll på vettigt pris hos en AD istället. 13.560:- hos Klockia låter ju bra jämfört med 15.900:- minst sagt.
Jag använder min vridring ganska frekvent, och visst är det ju ett extramoment att skruva upp kronan och så. Men jag ser det inte alls som ett större problem. Det tar knappt någon extraenergi och det går att ställa bättre än med klick kan jag tyckaHar slagit ett getöga på denna innan, den enda fundering jag har är om man på sikt tycker det är "jobbigt" när man ska utnyttja inre vridningen tex vid matlagning pga skruvad krona?
Jag använder min på jobbet (soldat) ibland, och jag har inte märkt några tendenser alls på att glaset skulle skadas.Mycket fin klocka, och trevlig läsning.
Har du någon känsla för hur utsatt glaset är för slag från sidan p.g.a. av domeningen?
Exempelvis att gå emot dörrposter och liknande.
Snyggt!Sådär ja![]()
![]()
![]()
![]()
Smexyy!Sådär ja![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Tycker de blev grymt me orginal spännet istället för Hirsch egnaSmexyy!
Jag gillar't! Gav klockan en lite mer dressad känsla
Alltså här:Blev på me de blåa natobandet idag som matchar min outfit![]()
En klocka som gör sig riktigt bra på i princip alla straps.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Min ligger ganska stabilt på +3sek/dygn... så du kan vara ganska lugn i mina ögonGår i tankar på att införskaffa mig denna, fast har läst på någon sida att den går ca 12-15 sek+/dygn? Är lite för mycket för min smak när en klocka kostar runt 15000!
En klocka som gör sig riktigt bra på i princip alla straps.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snyggt.Bild på ovanstående...
![]()