Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har även anställt en assistent men han verkar inte riktigt ta uppdraget på allvar, ligger mest o slappar i poolen.
Mer livsnjutare, tror inte det är gadden.Ser ju ut att vara på hugget iaf! Gadd ute.
Stockholmare...Ni som bor i Norrland; Kan inte ett projekt vara att gräva ner banden i snön när den första snön kommer och sen plocka upp dem när våren gjort sitt?
Stockholmare...
Jag själv är egentligen Stockholmare. Tänkte mest på att det förhoppningsvis finns snö i övriga Sverige också.Well, är själv egentligen Norrlänning i exil. Jag tror på idén!
Jag själv är egentligen Stockholmare. Tänkte mest på att det förhoppningsvis finns snö i övriga Sverige också.
Jag vet inte om det kommer att ha någon annan effekt än om du har natot i frysen nov-apr.Aa men inte tillräckligt länge! Tänk vad snö från november till april/maj bör kunna åstadkomma!
Jag vet inte om det kommer att ha någon annan effekt än om du har natot i frysen nov-apr.
Annat med skitig saltblandad stockholmssnö i vägrenen.Jag vet inte om det kommer att ha någon annan effekt än om du har natot i frysen nov-apr.
Slickad av sträva har- och rådjurstungor.Annat med skitig saltblandad stockholmssnö i vägrenen.
Vafan Jabla. Har du gått på spånken redan?Visserligen är det fredagsmys men Assistenten åker ut omedelbart, nu har han raggat upp en fluga som suger av honom.
Snacka om band med proveniens.
Stor succé!Crosspostar från SKX tråden.
Efter att länge ha använt detta nato (zulu) så körde jag lite sandpapper och slängde in det i ättiksyra. Ingen härlig doft direkt men färgen blev fin.
Great success! Trådarna lossnade på baksidan. Fick sy fast dom igen Tycks ju fungera bättre än klorin som många använder.Stor succé!
Bra jobbat, härligt schleten
Visserligen är det fredagsmys men Assistenten åker ut omedelbart, nu har han raggat upp en fluga som suger av honom.
Snacka om band med proveniens.
Bilder tack.Linda natot runt däcket på cykeln, dra iväg en sväng, stanna, rotera något, cykla en bit till, borde se hyfsat slitet ut ganska fort
Du får starta en egen tråd:
Eller så börjar det växa små-naton från trädetLäste tråden och var tvungen att gå ut och kika till mina band. Suttit där någon månad och än kan jag inte se något. Hoppas det ser bättre ut i maj nästa år.
Nu skojar du, naton växer inte på träd!Eller så börjar det växa små-naton från trädet
Solbleks det inte på bara en sida av bandet då solen inte når undersidan av trädet (?) eller roterar du bandet ibland?Läste tråden och var tvungen att gå ut och kika till mina band. Suttit där någon månad och än kan jag inte se något. Hoppas det ser bättre ut i maj nästa år.
Ingen aning faktiskt. Ett av banden sitter väldigt löst kring en gren och kommer nog snurra runt en del...Solbleks det inte på bara en sida av bandet då solen inte når undersidan av trädet (?) eller roterar du bandet ibland?