meo_swe
Guld
VADFAN HAR DU GJORT MÄNNISKA?!?!?DAMN. det här gick överstyr.
Natoband är ju typ gjorda av Adamant och oskulders tårar. I stort sett oförstörbara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VADFAN HAR DU GJORT MÄNNISKA?!?!?DAMN. det här gick överstyr.
VADFAN HAR DU GJORT MÄNNISKA?!?!?
Natoband är ju typ gjorda av Adamant och oskulders tårar. I stort sett oförstörbara
Inte då. Färgen är perfekt så fram med svetsen och svetsa fast spännet så har du ett tokpatinerat nato till sommarenDAMN. Det här gick överstyr.
Måste säga att det ser riktigt jävligt bra ut. Offra en microvågsugn kan alltså vara del av den ultimata lösningen? Behöver kanske blötlägga delen av natot i änden där spännet sitter så det inte tar för mycket eld... Vad har du gjort mer än micrat bandet?DAMN. Det här gick överstyr.
Kokat det i salt! Men nu är det så här, jag är magsjuk och fick rusa fort som fan mitt under experimentet. Då tog det eld.Måste säga att det ser riktigt jävligt bra ut. Offra en microvågsugn kan alltså vara del av den ultimata lösningen? Behöver kanske blötlägga delen av natot i änden där spännet sitter så det inte tar för mycket eld... Vad har du gjort mer än micrat bandet?
haha, underbartKokat det i salt! Men nu är det så här, jag är magsjuk och fick rusa fort som fan mitt under experimentet. Då tog det eld.
Nästan förra året.Någon som testat med cementblandare? En par nävar vass småsten och ett par band i några timmar borde bli bra
Därför som inte jag redovisat ännu, känns som detta blir 2016 års sommarstrap.En favorittråd som bevakas.
Kör hårt - gott folk.
Hade varit kul att se lite resultat, efter en solfattig sommar.
Vet inte om det har testats men kan man inte ultraljudstvätta bandet i någon härlig häxmix?
Hur ser det ut efter 5000 mil?Nästan glömt denna tråd!
Mitt strap sitter kvar på främre länkarmen på bilen. 5000mil passerade och 15 månader.
17 månader kvar sen ska det plockas av och eventuellt sitta ytterligare 3 år på nya bilen
Återkommer med bilder vid nästa däckbyteHur ser det ut efter 5000 mil?
Vart beställer man bäst NATO-band i Sverige? Har beställt från Eddie på Timefactors innan. Hög kvalitet men onödigt att köra från England om det finns bra grejer här hemma.Helt klart inspirerande!
Beställde precis två nya nato som kommer få sig en omgång.
Payoff!5,5 månader senare så kom jag på att jag hade några Natos på taket... Småbarnslivet är intensivt!
Före
Efter
Kjesarens nygamla kläder, oliv blev till grått!
Vi ses i ett nytt Nato race nästa år!
5,5 månader senare så kom jag på att jag hade några Natos på taket... Småbarnslivet är intensivt!
Före
Efter
5,5 månader senare så kom jag på att jag hade några Natos på taket... Småbarnslivet är intensivt!
Före
Efter