StrawberryFields
Sir Notalot
21 sidor senare. Är det inte dags att ni grabbar tar er ut från kontoret och skaffar ett riktigt jobb med maskiner, smuts och olja. Mina naton ser ut som skit allihopa. Kanske iofs kan vara något för köp och sälj...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför heter det natoband på svenska? Var det något som användes av natostyrkorna? Vad hade de isf för ur?
Men det är bara för att du är äcklig gubben21 sidor senare. Är det inte dags att ni grabbar tar er ut från kontoret och skaffar ett riktigt jobb med maskiner, smuts och olja. Mina naton ser ut som skit allihopa. Kanske iofs kan vara något för köp och sälj...
Questet är ju "instant-patina". Kan man replikera en D-day och ett långt liv i tjänst på en eftermiddag i hemmiljö?21 sidor senare. Är det inte dags att ni grabbar tar er ut från kontoret och skaffar ett riktigt jobb med maskiner, smuts och olja. Mina naton ser ut som skit allihopa. Kanske iofs kan vara något för köp och sälj...
Blä, begat sunknato... som att köpa använda trosor21 sidor senare. Är det inte dags att ni grabbar tar er ut från kontoret och skaffar ett riktigt jobb med maskiner, smuts och olja. Mina naton ser ut som skit allihopa. Kanske iofs kan vara något för köp och sälj...
Ligger stenen i vatten? Hoppas du på att stenen ska börja röra på sig? Det är en fin bild men jag hänger inte riktigt medJag väntar fortfarande
Det ser ut som den ligger på stranden och kommer att nötas av vågorna vilket verkar vara en fiffig idé. Men jag undrar hur länge snöret kommer att hålla?Jag väntar fortfarande
Ah nu ser jagDet ser ut som den ligger på stranden och kommer att nötas av vågorna vilket verkar vara en fiffig idé. Men jag undrar hur länge snöret kommer att hålla?
Natobandet ligger på garagetaket och jag knöt fast bandet till en sten så att den inte mot all förmodan skulle bli snodd av något djur under dessa månaderLigger stenen i vatten? Hoppas du på att stenen ska börja röra på sig? Det är en fin bild men jag hänger inte riktigt med
Nu blir jag besviken. Kan du inte flytta stenen och bandet till någon öde strand istället?Natobandet ligger på garagetaket och jag knöt fast bandet till en sten så att den inte mot all förmodan skulle bli snodd av något djur under dessa månader
Det är ingen dum idé. Men tänkte låta den ligga i tre månader på taket under höst/vintern. Stranden kanske blir en annan gångNu blir jag besviken. Kan du inte flytta stenen och bandet till någon öde strand istället?
Eller sänk sten och band i närmsta utedass. Invänta sedan hösten.Nu blir jag besviken. Kan du inte flytta stenen och bandet till någon öde strand istället?
Har vinterdäcken kommit på ännu?Återkommer med bilder vid nästa däckbyte
HAHAH underbart! man ska aldrig va ärlig!Stod och kollade ut genom fönstret för att hitta ett lämpligt ställe att fästa ett Nato på. Frun frågade vad jag gjorde och dumt nog svarade jag ärligt. Hon kollade på mig, vände och gick..
Jag tycker det där taket ser lovande ut...