• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nöta nato (långt inlägg utan payoff)

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Du får helt enkelt bara köpa ett rosa nato och se till att skita ner det ordentligt. Tror det är looken du vill uppnå. :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kanske jag skulle göra ett försök med att fästa detta under barnvagnen och plocka bort det när föräldraledigheten är över 1:a november :)
20140323_210621.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Gillar inlevelsen och den underliggande frustrationen i storyn:)
Bland det mest underhållande jag läst på forumet, håll den grymma storyn levande wundlander
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag befarar att denna väteperoxid är för svag. Som vatten. Det ligger och goonar nu men känns tröstlöst. Hade hoppats på att det skulle fräsa lite vid kontakt och trodde i ärlighetens namn att peroxiden skulle vara i geleform.
Blir nog poäng till natot idag igen.
 

Hmpson

Cartier
Om det blir avgörande på poäng är du nog körd. Du blir tvungen att avgöra på knock. Finns det ingen kemist på forumet som har tillgång till lite grejer med drag i?
 

egbert

Panerai
Med propplösare borde du i alla fall få lite fräs. Eventuellt även ståfräs om det nu lyckas bleka bandeländet. :woot:
 

Hmpson

Cartier
Funderade också på kaustiksodan. Men frågan är om den tar färgen, eller om du lämnas med en klarröd sörja. Är det nylon kanske det står emot även propplösaren? Varför har vi ingen kemist här?! :banghead:
 

_jonte

Patek
Jag befarar att denna väteperoxid är för svag. Som vatten. Det ligger och goonar nu men känns tröstlöst. Hade hoppats på att det skulle fräsa lite vid kontakt och trodde i ärlighetens namn att peroxiden skulle vara i geleform.
Blir nog poäng till natot idag igen.
Ja du behöver nog betydligt starkare än så... Går att få tag i om du vill.. Lite kul kommentar 'som vatten' då det ju faktiskt är i princip vatten med kemisk formel H2O2. Lite det som skämtet ovan går ut på. :) Det är dock till skillnad från vatten mycket giftigt!
 

KMS

Rolex
Var tvungen att kolla lite djupare in på detta, så jag gav mig ut på the internet. En tjomme verkar först haft natot i en 24 timmars blekmedel sen kokat natot sen lagt det i blekmedel igen och sen snackar vi blekt!

Hoppas inte det funkar.:D
 
Topp