Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2 år!
Du är min idol.
Haha jag får gå ut och ta en bild imorgon
Du får helt enkelt bara köpa ett rosa nato och se till att skita ner det ordentligt. Tror det är looken du vill uppnå.
Kanske jag skulle göra ett försök med att fästa detta under barnvagnen och plocka bort det när föräldraledigheten är över 1:a novemberDu kan ha rätt.
Haha, den här tråden är madness !
Vem räknar.Vad leder Natot med nu? 16-0?
Haha
Ge dig inte..
Hmm...Med propplösare borde du i alla fall få lite fräs. Eventuellt även ståfräs om det nu lyckas bleka bandeländet.
Ja du behöver nog betydligt starkare än så... Går att få tag i om du vill.. Lite kul kommentar 'som vatten' då det ju faktiskt är i princip vatten med kemisk formel H2O2. Lite det som skämtet ovan går ut på. Det är dock till skillnad från vatten mycket giftigt!Jag befarar att denna väteperoxid är för svag. Som vatten. Det ligger och goonar nu men känns tröstlöst. Hade hoppats på att det skulle fräsa lite vid kontakt och trodde i ärlighetens namn att peroxiden skulle vara i geleform.
Blir nog poäng till natot idag igen.
Tror Singular föreslår en annan lösning.Kanske dags att börja skicka runt natot så får folk testa olika metoder..
Nu jäklar!Har tillgång till 50%ig väteperoxid och 35%ig saltsyra så jag får ta och beställa ett rött nato, vätskorna är inget man skickar med posten.
Edit: då var det beställt från Singular kampen har börjat.
2 år!
Du är min idol.
Tog en bild i morse. Det ser ut å både ha tappat färg och blivit attackerat av fåglar eller liknande