• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO - och en rem av klass :)

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Någon som testat dessa från Watchgecko? Zuludiver Seat Belt Nato.
Jag tycker att de verkar ha en riktigt fin textur.:)
1345656787878878787.jpg
1356898908665.jpg
Såg i panerai--tråden att @mårt har ett
 

engst

Cartier
Om jag minns recensionerna rätt, så finns det återkommande synpunkter på att seat belt-bandens hål tänjs ut för snabbt. Men det är det kanske ingen i denna tråd som drabbats av?
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Är också en stor anhängare av natoband och har testat en hel del olika. Likt TS observation tycker jag Omegas original är det bästa jag haft på handleden, men priset är bara löjligt. Jag har dock en favorit som inte kostar skjortan och det är natos från Monkey swag. Lite metallisk lyster i banden likt Josef B premium men lite tunnare och mjukare. Sitter som ett smäck IMHO. Har använt dom mycket och hålen har knappt märkbar slitning och hårdvaran är snyggt borstad. Skulle dock tycka det var snyggare med "vassare" hörn på ringarna, men annars har jag inget att klaga på. Klart ett alternativ att testa om man söker bra band!
20171002_111932.jpg
20171002_111942.jpg
 

Arcticreef

Panerai
Instämmer med föregående inlägg. Nato funkar till allt inklusive min Lange 1. Och nu har jag funnit det perfekta natobandet. Omegas i brunt. Funkar till allt. Jag tycker bandet skall
0BB8A20F-D8A3-499C-A2E2-572316119F3D.jpeg
vara osynligt och det är klockan som skall synas. Och mörkbrunt är i mitt tycke helt perfekt. Har testat massor av natos och inget slår omegas när det gäller att sitta bekvämt. Priset är dock löjligt högt.
 
Topp