• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NATO - och en rem av klass :)

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hem ett Phoenix-nato häromdagen.
Gillart!
IMG_5759.JPG
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Skaffade mig ett Nato från Zuludiver. Aldrig kört lädernato tidigare, och kommer säkert tröttna. Men nu känns det riktigt schysst tycker jag. Vintage brunt, och nu dessutom trimmat med bivax :)
Tycker det blev riktigt bra med sin nu lite lätt rödaktiga ton. Såg en bild på en Aqua Terra där Hirsch Duke Honey mötte bivax med grym färg som följd. Detta blev inte lika, men schysst ändå.
Vad sägs :)
IMG_20170428_195238.jpg
IMG_20170428_195255.jpg
IMG_20170428_195317.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Skaffade mig ett Nato från Zuludiver. Aldrig kört lädernato tidigare, och kommer säkert tröttna. Men nu känns det riktigt schysst tycker jag. Vintage brunt, och nu dessutom trimmat med bivax :)
Tycker det blev riktigt bra med sin nu lite lätt rödaktiga ton. Såg en bild på en Aqua Terra där Hirsch Duke Honey mötte bivax med grym färg som följd. Detta blev inte lika, men schysst ändå.
Vad sägs :)
IMG_20170428_195238.jpg
IMG_20170428_195255.jpg
IMG_20170428_195317.jpg
@Gummo
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tolka för mig som inte fattar...?
Trots att nato är ett djävulens påfund blev det där jäkligt skönt :D
Eller...? ;)
Allt började när jag köpte ett lädernato till en 5513 jag hade för länge sen. Att se en så vacker klocka med ett så anskrämligt band har satt djupa spår.Ända sedan den dagen så försöker jag hjälpa och rädda klockor som tvingas bära lädernato!
 

demondave

Rolex
För övrigt sjukt roligt att jag har kontakt med en BP-frälst italienare. Det enda han tjatar om är... sitt gudomliga BP-nato. :D Ni hade kunnat bli bra vänner tror jag.

Så sitter jag här med ostbågar och en sjuttontusenkronorssinn på länk och bara trivs ;)

Blancpainfans verkar bli lika maniska som paneristis.. nästan.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Den här tråden får mig att inse hur få klockor nato faktiskt passar på. Tack! :pompus: Sub, monnin, lite vintage...
 
Topp