Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem ett Phoenix-nato häromdagen.
Gillart!
@GummoSkaffade mig ett Nato från Zuludiver. Aldrig kört lädernato tidigare, och kommer säkert tröttna. Men nu känns det riktigt schysst tycker jag. Vintage brunt, och nu dessutom trimmat med bivax
Tycker det blev riktigt bra med sin nu lite lätt rödaktiga ton. Såg en bild på en Aqua Terra där Hirsch Duke Honey mötte bivax med grym färg som följd. Detta blev inte lika, men schysst ändå.
Vad sägs
Gud är barmhärtig mot de svagsinta.
Tolka för mig som inte fattar...?Gud är barmhärtig mot de svagsinta.
Tolka för mig som inte fattar...?
Trots att nato är ett djävulens påfund blev det där jäkligt skönt
Eller...?
Allt började när jag köpte ett lädernato till en 5513 jag hade för länge sen. Att se en så vacker klocka med ett så anskrämligt band har satt djupa spår.Ända sedan den dagen så försöker jag hjälpa och rädda klockor som tvingas bära lädernato!Tolka för mig som inte fattar...?
Trots att nato är ett djävulens påfund blev det där jäkligt skönt
Eller...?
Här på KS är alla normalaAllt började när jag köpte ett lädernato till en 5513 jag hade för länge sen. Att se en så vacker klocka med ett så anskrämligt band har satt djupa spår.Ända sedan den dagen så försöker jag hjälpa och rädda klockor som tvingas bära lädernato!
@demondave , släng ull ditt BP nato som kostar en halv miljard så folk fattar vart skåpet ska stå.
@demondave , släng ull ditt BP nato som kostar en halv miljard så folk fattar vart skåpet ska stå.
Jag är för snål. Behövs ju dessutom inte, nya BP-verk är ju nästan lika bra så jag nöjer mig med en ny sådan.Den stora frågan, bäste @yonsson , är väl snarare när du ska slanta upp för en Omega med kaliber 8500 och bli frälst
Vänligen
Forumets undersköterska
Aj då, missade det. Tänkte att du inte postat natot eftersom tråden fortfarande lever.Kolla sidan två, lyckas inte direktlänka inlägget från mobilen
För övrigt sjukt roligt att jag har kontakt med en BP-frälst italienare. Det enda han tjatar om är... sitt gudomliga BP-nato. Ni hade kunnat bli bra vänner tror jag.Kolla sidan två, lyckas inte direktlänka inlägget från mobilen
För övrigt sjukt roligt att jag har kontakt med en BP-frälst italienare. Det enda han tjatar om är... sitt gudomliga BP-nato. Ni hade kunnat bli bra vänner tror jag.
Sant. Med all rätt i och för sig, svårt att gå tillbaka efter BP.Blancpainfans verkar bli lika maniska som paneristis.. nästan.
Japp, bara nästanBlancpainfans verkar bli lika maniska som paneristis.. nästan.
Inte jag heller...Från min snap. Kom idag och nato åkte på direkt. Kan inte slita stirra.
Bättre än Omegas?Jo, Blancpains NATO-band är i en liten egen klass.
Vad heter detta NATO-armaband? Var är det inköpt?Den här naton kör jag idag.
Och det är du tvungen att basunera ut? Smaken är som baken...Ser riktigt dåligt ut, billigt!