Roffe Persson
Silver
Jo jag vet att trådstart en blev spretig men jag tror de flesta förstår min frågeställning.Haha nu har jag fått mig en lektion i ekonomi bara genom att läsa dagens poster
Lite konstig trådstart @Roffe Persson då det känns som att syftet på något sätt ska avspegla ens personliga förhållanden (i all välmening detta, inte syrligt) men jag förstår frågeställningen per se.
Dock så tror jag att detta är ett beslutsunderlag man arbetar fram innan sitt köp. Tex så säljer man allt man äger och har och står tom på gatan med en 500k klocka så är det klart att man kommer bli lätt paranoid då det är det enda man har.
Men i övrigt tror jag det står i paritet till hur man betraktar sin ekonomi och saker värde, detta även om du gjort en lyckad investering och fått en värdestegring.
Med detta sagt så avslutar jag med ett klassiskt militärt bryderi "It's no fun to be secret if nobody knows that I am secret"
Kontentan är att är man överhuvudtaget involverad i dessa funderingar så bör man ju överväga att hålla sitt Internet avtryck lite mer low key eller så visar man allt och hang on to those balls
Så avslutningsvis:
Livet är viktigt och det är viktigt att vi verkligen tar vara på det. Ägna mindre tid till oro och njut ansvarsfullt så mycket ni kan av era intressen
Mvh.