• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nobiles.se

Fujoor

Patek
2-Faktor
Rent spontant tycker jag alla namnen i webbutiken ser ut som påhittade namn. Varför finns sidan inte ens med på prisjakt. Det hade ju varit rimligt om det handlade om en riktig butik.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
@joakimlundberg
EDIT: Såg att affären som nämns i tråden är den affären som du kommenterar nedan och att du mycket riktigt ber oss att förbise ditt omdöme nedan. Ber om ursäkt för kladdet!

Har du handlat tidigare från Nobiles.se med positiva upplevelser? Möjligen så har detta kommunicerats i tråden redan, i sådana fall så ber jag om ursäkt för kladdet.
Capture.PNG
 

Simon.x

Rolex
Har du bett om de ska ta bort ditt omdöme?

Hej

Om du nu har läst allt som står i Noblis.se ''Ärendehandling av skadat objekt'' (Läs hela upplägget)
Dom total struntade i att ge full återbetalning till Joakim och drog dit en minus post för besväret att ha med detta att göra med div inskrifter, brister, påståenden mm

Detta är ett fint skolexemplar på att inte lita på omdömen på dessa ''Lågvatten sidor''
Garanterat så editerar dom bort dom som inte är till deras fördel.

Even om dom skulle ta bort hans omdöme så vad hjälper det i detta fall.
Det finns alltid nya köpare att virra/lura bort. :greedy:

Nu så var detta inte svaret på din fråga. ;)

//Simon
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hej

Om du nu har läst allt som står i Noblis.se ''Ärendehandling av skadat objekt'' (Läs hela upplägget)
Dom total struntade i att ge full återbetalning till Joakim och drog dit en minus post för besväret att ha med detta att göra med div inskrifter, brister, påståenden mm

Detta är ett fint skolexemplar på att inte lita på omdömen på dessa ''Lågvatten sidor''
Garanterat så editerar dom bort dom som inte är till deras fördel.

Even om dom skulle ta bort hans omdöme så vad hjälper det i detta fall.
Det finns alltid nya köpare att virra/lura bort. :greedy:

Nu så var detta inte svaret på din fråga. ;)

//Simon

Nej, det var inte svaret på min fråga :)

EDIT:

OnT: Oavsett att man väljer vilka referenser som man publicerar på hemsidan hade jag personligen inte velat medverka till att lämna goda referenser till ett företag som har behandlat mig dåligt.
 
Senast ändrad:

Simon.x

Rolex
Nej, det var inte svaret på min fråga :)

EDIT:

OnT: Oavsett att man väljer vilka referenser som man publicerar på hemsidan hade jag personligen inte velat medverka till att lämna goda referenser till ett företag som har behandlat mig dåligt.

Nej det är helt förståligt. Jag skulle aldrig ha med denna firma att göra,
Jag skrev detta redan 2017 ''Finns gamla citat kvar'' :rolleyes:

//Simon
 
Topp