Åh fan. Men nu gäller det ju personnumret som syns. Jag brukar sällan bli vrång men det här är helt otroligt nonchalant.det är en rätt stor skillnad på personnummer & org-nr...
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh fan. Men nu gäller det ju personnumret som syns. Jag brukar sällan bli vrång men det här är helt otroligt nonchalant.det är en rätt stor skillnad på personnummer & org-nr...
Hej Joakim,
Intressant inlägg! Jag har bara en lite följdfrågor… Glömde du bort att vi upprättade en ärendehantering? Vad synd att du ”tappat” bort dokumentation, men som tur är har vi kvar det – tur va?
I övrigt vill jag igen passa på att säga att situationen va jä**igt tråkig
Hej Joakim,
Intressant inlägg! Jag har bara en lite följdfrågor… Glömde du bort att vi upprättade en ärendehantering? Vad synd att du ”tappat” bort dokumentation, men som tur är har vi kvar det – tur va?
I övrigt vill jag igen passa på att säga att situationen va jä**igt tråkig och därför gjorde vi det som stod i vår makt. Därför kommer jag inte bemöta dessa befängda lögner.
Vi kan väl låta ärendehanteringen tala för sig själv så får alla en opartisk bild utan känslor eller ”nyanserade sanningar” och befängda lögner…
PS. Du kan gärna få ärendehanteringen så du kan ta med den till polisen men min personliga rekommendation är att du vänder dig till ARN – Allmänna Reklamationsnämnden.
OBS!!!
LÄS SIDA TRE NOGA!
Om du trots det mår bättre av lite bio kan jag swicha dig 300 spänn, skicka ett pm så kan jag betala bio till dig och frugan. Tps: Bumblebee va faktist rätt bra... Önskar dig, Joakim och alla andra en god förtsättning .
Helt rätt! jag missade att maska det... du har helt rätt ... det som är rätt är rätt...Åh fan. Men nu gäller det ju personnumret som syns. Jag brukar sällan bli vrång men det här är helt otroligt nonchalant.
läs ärendehanteringen så ser du att Joakim ljuger... uppdaterar igen med alla personlig info maskad...Herregud, jag blev inte särskilt skrämd av @joakimlundberg 's inlägg. Då missnöjda kunder förekommer.
Men svaret från @gingi är tillräckligt för att jag skall hålla mig så långt ifrån Nobiles som möjligt.
- Hantering av ärendet
- Publicering av personuppgifter
- "Om du trots det mår bättre av lite bio kan jag swicha dig 300 spänn, skicka ett pm så kan jag betala bio till dig och frugan. Tps: Bumblebee va faktist rätt bra..."
läs ärendehanteringen så ser du att Joakim ljuger... uppdaterar igen med alla personlig info maskad...
Jag fattar det som att J betalade 25k, fick 16k när han skickade klockan i retur (vansinne?) och 500kr (200kr extra utöver 300kr som han blivit lovad) som plåster på såren (bio) om han skrev en positiv recension trots fadäsen.Jag fattar inte riktigt siffrorna..?
24k ena hållet och 16k (nu +.5k) andra hållet.
Missar jag något?
läs sida tre & fyra i ärendehanteringen... vi påtalade för joakim flera ggr att det inte tycker det är rättJag fattar det som att J betalade 25k, fick 16k när han skickade klockan i retur (vansinne?) och 500kr som plåster på såren (bio) om han skrev en positiv recension trots fadäsen.
Men kom igen nu, tänk lite! Du får inte outa någon annan medlems namn, mail, ort eller dylikt, kvittar vad han har för användarnamn. Jag har redigerat återigen och förväntar mig att jag slipper upprepa detta.läs sida tre & fyra i ärendehanteringen... vi påtalade för joakim flera ggr att det inte tycker det är rätt
baserat på ärendehanteringen (inte såhär mer än 12 månader efter, och bortsett från att jag publicerade felaktigt)... tycker du att hanteringen gick rätt till?Hur man hanterar fel och garantiärenden är extremt effektiv marknadsföring.
Säger inget om det aktuella fallet, men det kan vara bra att ha i åtanke. Särskilt som nystartade.
Jag fattar det som att J betalade 25k, fick 16k när han skickade klockan i retur (vansinne?) och 500kr (200kr extra utöver 300kr som han blivit lovad) som plåster på såren (bio) om han skrev en positiv recension trots fadäsen.
läs sida tre & fyra i ärendehanteringen... vi påtalade för joakim flera ggr att det inte tycker det är rätt
vi avrådde joakim från att göra så, han initierade lösningen, baserat på vad är för mig också oklart... han blev erbjuden en ny klocka... han blev erbjuden att vi ombesörjer alla kostnader... vi erbjöd honom också att köpa tillbaka klockan - rep. kostander ( då ad även intygade att skadan var åsamkad på grund av yttre faktor)...
Och priset för det mest desperata försvarstalet någonsin går till.... @gingi
Hade jag varit din chef hade jag bett dig chilla lite vid tangentbordet.
God fortsättning.
Det kan jag tyvärr inte uttala mig om som utomstående, trots ärendehanteringsdokumentet.baserat på ärendehanteringen (inte såhär mer än 12 månader efter, och bortsett från att jag publicerade felaktigt)... tycker du att hanteringen gick rätt till?
Exakt så jag tänker, har man inget bra försvar eller något att säga som låter professionellt och ser bra ut för företaget ska man nog vara tyst. Söker folk på Nobiles på google nu kommer denna tråd komma upp någonstans och ja, då ser folket vad de ser.Jag skrev det här för ett drygt år sedan. Det gäller nog fortfarande. Är det inte bättre att bara pudla och be om ursäkt? Företaget är ju helsänkt nu.
För att inte tala om en VD på ett klockmäklarföretag(ish)Jag skulle vilja se en GDPR-jurists ansiktsuttryck när hen läser den här tråden .
Hah, ja jag kan tänka mig att de på riktiga förmedlingsföretag sitter och skrattar åt det härFör att inte tala om en VD på ett klockmäklarföretag(ish)