hammermountain
Silver
Ännu bättre ju! Ser fram emot bilderHaha jag vann en auktion. Tycker det blev bra pris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu bättre ju! Ser fram emot bilderHaha jag vann en auktion. Tycker det blev bra pris
Den skapar ju lite ha-begär får man medge...Ingen som har den nya Club Campus neomatik 39 "Midnight Blue" att visa upp? Tycker den ser riktigt nice ut.
Bandhornen är ganska långa så den bärs större än andra 36-or.Tack så mycket! Ser riktigt fin ut. 36 är lite för litet för mig men ger ett hum om hur den ser ut.
Åhfan.Det är en lurig modell, jag har 19cm handled.
Kul att det inte bara är jag som drömmer om Nomos Järnhårt tecken. Just Ahoin är ju väldigt schysst med!Inatt drömde jag att jag ägde en ahoi tror jag. Det är väl så deras "dykare" heter? Kanske borde se det som ett tecken?
Åh är det den nya?? Ser sjukt grym ut. Perfekt l2l!
Ny för mig jaÅh är det den nya?? Ser sjukt grym ut. Perfekt l2l!
Ny för mig ja
Tack! l2l?
Lägger upp en till bild
Haha okSom en stjärnklar natt på armen! Grymt! Tänkte längden på bandhornen (jobbar på att minimera min svengelska men går sådär).
Grattis till klockan och såklart studenten.Blev bortskämd med denna skönhet i studentpresent!
Tusen tack!Grattis till klockan och såklart studenten.
Orion på mocka skapar ju sjukt t sug efter att dra kortet....Tyvärr slutar mer dressade klockor alltid i lådan för mig men med ålderns rött kanske jag skulle kunna tänka om! Fin som fan den där hursomhelst....Kör Nomos Orion idag. Jag blir alltid lika glad när jag plockar fram den ur klocklådan. Vid en första anblick kan den se simpel och anspråkslös ut. Men när man börjar granska detaljerna så förstår man vilket jobb som ligger bakom både designen och tillverkningen. En mycket trevlig klocka!