Provar nåt ljusbrunt på den vita, armbandet känns rätt billigt dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passat sjukt bra med det ljusbruna i vartfall! Har ett liknande inkommande till min. Känns grymt skönt somrigt!![]()
Provar nåt ljusbrunt på den vita, armbandet känns rätt billigt dock![]()
Snyggt som attan! Antar kvalitetskänslan är ett par tre hack bättre än mitt?På hirsch Kentbehöver definitivt den kortare versionen då det normallånga var typ långt, men Sören vad jag diggar det
Tack!! Det känns helrätt tycker jag! Kvaliten var förvånansvärt trevlig - ändå bara ett av hirschs enklare, men fungerar grymt väl. Suverän färg! Nu ska jag bara se om watchobsession kan hitta ett likadant i en kortare längdSnyggt som attan! Antar kvalitetskänslan är ett par tre hack bättre än mitt?
Nomos -en av de jag aldrig haft och kanske lite för dressiga för mig för en nutida klocka. Ändå... har funderat på dem länge om de kan vara nåt. Har en fråga till er märkeskunniga. Någon här som har en Nomos Orion eller kan på annat sätt säga vad lug till lug-måttet kan vara på en sån? De ser väldigt långsträckta ut.
Jaha det är inte så farligt ändå då, åtminstone inte på upp till 35 mm.Har tyvärr ingen själv, men läst 44 l2l för 35 Orionen och 48 för 38 mm versionen (men någon här kan säkert bekräfta/rätta). Sedan finns ju en 33a me som ju är grymt fin och torde vara lite kortaremen lugsen tenderar att vara ganska prominent sådär....
Gillar kontrasterande visarna på den, jäkligt braDagens!![]()
Håller helt med! Tog en veckas bärande innan jag tittade på tavlan och faktiskt tänkte på visarna. Men sen poppade de som Sören. Hela club serien tycker jag har så fantastiskt många såna aha ögonblick med små detaljer som gör görmycketGillar kontrasterande visarna på den, jäkligt bra![]()
Mkt bra på läder!!
Tack!! Rågillar den med det ljusare lädret! Dock blir det mycket Nato/Perlon/MN för att det ska vara så sörens svårt att hitta läderband som passar min tunna handledMkt bra på läder!!
Njaa den sortens beteende och dessutom perlon, det vet jag inte om vi kan acceptera?Glömde veva igång/ställa. Men f*n det är fortfarande sommar så det känns ok ändå![]()
![]()
Aningen många Andy-Warhol poäng att inte veva upp kanske...men Perlon bandet sitter sjukt fint såhär i heat wavenNjaa den sortens beteende och dessutom perlon, det vet jag inte om vi kan acceptera?
Bra bild! Den där modellen har Nomos verkligen lyckats med ( också ) !Nomos + sommarkväll
![]()
Tack, man! Kan ju inte ta helcredd för bilden men ändåBra bild! Den där modellen har Nomos verkligen lyckats med ( också ) !![]()