Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att Staffan Westerberg vann en omröstning om världshistoriens värsta människa före Hitler och StalinSamma här. Inte konstigt att det ser ut som det gör i dag i landet
Spännande
Nintendo.
Hade föregångaren, en fast kontroll med två reglage i ekfaner. Kunde bara spela enkel och dubbeltennis. Borde varit runt 1975. Kördes på en svart/vit TV
Atari bandaren som när spelen laddades skickade 'data-ljudet' till tevens högtalare, lät fördj..ligt heheVadå retro?! Nu förstår jag inte
Wow fullset!Vadå retro?! Nu förstår jag inte
Oh, hade både Commodore (fast en 128) och Atari Lynx. Lynxen kan väl inte vara alltför vanlig? NES, Super NES och Game Boy hann också passera.Vadå retro?! Nu förstår jag inte
Nu e väl jag mer drutten o gena-generationen kanske men trots det så spenderades en hel del tid framför stunts. Byggde banor o valde formula ett bilen att flyga o hoppa med. Kul!
Cresent Compact är väl både en klassiker och nostalgi! Nästan vart enda unge som hade moped körde en Compact... Var även lätt att trimma tydligen .
Manne rockar!!När denna man dök upp på bästa barntevetid började 7 åringen så smått inse att livet inte var bättre än såhär...
Den där j#kla ugglan gav mig mardrömmar som liten 70-talsgrabb.Pedagogik Hardcore.
Återförening snart...Kanske för nytt för den här tråden men.
Vart f*n tog jumper vägen?!
Trimm-Trab, den ultimata skon då och nu.1980-81 var dessa ADIDAS skor otroligt inne, vet att många som spelade handboll hade dom, men även folk som inte spelade bar dom! Fanns i flertalet färger, tror jag har haft dom flesta färger som fanns! Ibland så var storleken slut, så det blev att köpa någon eller några storlekar större bara för att man ville vara inne!
München
Trimm-Trab
Fanns även en som hette Olympia har jag för mig, den var vit med svarta ränder. Påminner starkt om denna.
På vårat plugg, Haga Skolan i Västerås sa hade nästan varenda unge sådana här skor, kommer du ihåg det @Pelarn65 ?!
ja tack gode gudÅterförening snart...
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article22123761.ab
Mer Innebandy, minns inte år men var samma veva som dom två här över.
Blev några resor över fjorden til Strömstad för at handla dessa före 17de Mai ja... Och p**r och polisradio förståss....Det här är väl nostalgi om något.
För att inte bara tala om denna häxpipa.