• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nostalgitråden, alla har säkert något att bidra med!

Jag vill inte vara en besserwisser men det där är inget reklamfoto för Baywatch... För övrigt så vore en NFSW-flagga på sin plats för oss som surfar KS i öppet kontorslandskap och/eller i soffan jämte vår partner. Nostalgiska nakenbilder kan jag plocka fram, men väljer att idka självcensur för att hålla forumet fritt från för mycket hud...
Point taken! Bara nostalgiska barntillåtna minnen framöver ;). OT är det nostalgi för mig... Jag vill inte heller vara besserwisser, men jag tror att om du läser vad det står, så nämns inget om att denna bild var reklam för Bay Watch, snarare en av skådespelarna som återfinns i andra medier, i detta fall Play Boy.

Jag vill ju inte vara sån och man säger ju att storleken inte har betydelse, men efter att jag haft en sån här mellan benen i över tio år byter jag ogärna ner mig till en 50cc.
image.jpg
Gör som jag, ha en av varje. :)

Jag vill inte vara en besserwisser men det där är inget reklamfoto för Baywatch... För övrigt så vore en NFSW-flagga på sin plats för oss som surfar KS i öppet kontorslandskap och/eller i soffan jämte vår partner. Nostalgiska nakenbilder kan jag plocka fram, men väljer att idka självcensur för att hålla forumet fritt från för mycket hud...
Sorry! Var inte mening att förarga. Blev bara lite inspirerad av tidigare inlägg :oops:

Haha...för att inte tala om dessa 5 öreskola, liten kul anekdot när det kommer till dessa kolor! Jag och min kussa lekte nästan jämt när vi var små, en dag så hittar han en femkrona, vi skyndar oss till tjorren och han handlar för hela femkronan! På den tiden så var ju 5 spänn ganska så mycket när det kommer till att handla godis, iaf om du köpte 5 öreskola, det är ju 100st. Vet ni va den lilla snåla jäveln gör, han ger mig typ 5-6 kolor och sen springer han hem för att jag inte ska kunna ta kolorna av han, Haha.

image56.jpg

DSCN6060.JPG

Detta underbara barnprogram är också nostalgi.

Fem-myror-fyra-elefanter-ab-480.png

Kommer ihåg att man gillade att gissa namnet på barnen.
agaton_165328993.png

Jävligt tråkigt bara att ingen av dessa fantastiska underhållare finns kvar i livet längre.
blogg1.jpg

Ja:D har original motorer till alla tre liggande, men uppdaterat med nya motorer och esc på alla, fortfarande borstade motorer dock så det är inga våldsamma hastigheter. Men väntar på en bortslös motor som jag ska prova I Turbo rocky'n.

Ja:D har original motorer till alla tre liggande, men uppdaterat med nya motorer och esc på alla, fortfarande borstade motorer dock så det är inga våldsamma hastigheter. Men väntar på en bortslös motor som jag ska prova I Turbo rocky'n.

34385-Legend_of_Zelda,_The_-_A_Link_to_the_Past_(USA)-15.jpg

Ja herrejesus vad mycket timmar man lade med konsolspel. Växte verkligen upp med det. Riktig nostalgi. Undrar om det är samma effekt på barn födda idag när de tittar tillbaka på GTA V osv.

Jag må vara bland de yngre här på forumet med mina 20 år, men barn vet jag inte om jag skulle titulera mig som ;)

Hur som helst, jag känner nostalgi redan nu över GTA V. Det släpptes ju för drygt tre år sedan, mitt under min gymnasieperiod. Vi var ett tiotal i min klass som hade spelet på PS3, så det blev som en tradition att lira varje kväll. Man tränade direkt efter skolan, pluggade en stund, käkade med familjen och sen spelade man GTA med polarna. Att sitta och snacka över Skype medan man jävlades med allt och alla var så fruktansvärt kul.

Numera är GTA på PS3 övergivet, och alla servrar online är inte spelbara p.g.a. hackers. Med andra ord spelar man inte något spel med polarna längre, vilket jag saknar.

Tillbaka
Topp