Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Västerås?
Ja!Västerås?
Tyckte väl att lutningen på gatan så bekant ut
Stor humor!Tyckte väl att lutningen på gatan så bekant ut
Där jag växte upp var det Puch Dakota som gällde. Blå.Cresent Compact är väl både en klassiker och nostalgi! Nästan vart enda unge som hade moped körde en Compact... Var även lätt att trimma tydligen .
Har en i garaget.Där jag växte upp var det Puch Dakota som gällde. Blå.
Edit; dock inte riktigt lika fräscha som den här.
Åh jösses. Med tanke på ålderskillnaden mellan oss borde du var du vara en av de första och jag en av de sista som körde något såntHar en i garaget.
Mer avis på denna än laseravståndsmätaren?Åh jösses. Med tanke på ålderskillnaden mellan oss borde du var du vara en av de första och jag en av de sista som körde något sånt
Gamla moppar har ju bara så mycket mer själ än nya.Hade en sån här när jag fyllt 16.
Lånad bild från iternätet.
Jeansen köpta på Speeedway, standard bland oss lite finare i Stockholm.Tidigt 2000-tal.
Jeansen köpta på Speeedway, standard bland oss lite finare i Stockholm.
Är väl på g igen har jag för mig, ska öppna första restaurangerna nästa år.
och lite nattamat.
Hahaha, exakt samma för mig, och bärsen/spriten/vinet eller vad som hade för tillfället vid kiosken trappan fatburs... Fan. Minnen...Japp. Fubu och West Side hos mig.
Kannorna inhandlades hos Highlights i söder.
Nintendo.
Ja, jag läste det i någon tidning när jag googlade efter bilden. Ska bli intressant att känna vad de smakade egentligen.Är väl på g igen har jag för mig, ska öppna första restaurangerna nästa år.
Jag vill ju inte vara sån och man säger ju att storleken inte har betydelse, men efter att jag haft en sån här mellan benen i över tio år byter jag ogärna ner mig till en 50cc.Mer avis på denna än laseravståndsmätaren?
Jag vill inte vara en besserwisser men det där är inget reklamfoto för Baywatch... För övrigt så vore en NFSW-flagga på sin plats för oss som surfar KS i öppet kontorslandskap och/eller i soffan jämte vår partner. Nostalgiska nakenbilder kan jag plocka fram, men väljer att idka självcensur för att hålla forumet fritt från för mycket hud...Baywatch, bland oss då fjunisar även kallad "bukt flukt". Serien där nästan alla livräddande brudar fanns att beskåda även i andra medier
Vadå nostalgi? Pokémon är ju glödhett nu för tiden. Senast i helgen så köpte min grabb ett gäng nya kort för sina födelsedagspengar.Pokémon
Speedway, som i åratal sålde fakekläder helt öppet på bästa plats i stockholm centrum...Jeansen köpta på Speeedway, standard bland oss lite finare i Stockholm.
Haha ja det var galet, man såg dom ju allt som oftast sitta och sy på alla lappar där på nedervåningen.Speedway, som i åratal sålde fakekläder helt öppet på bästa plats i stockholm centrum...
Cargo-shorts med hilfiger, fubu, bedown logga. Samma modell samma pris...Haha ja det var galet, man såg dom ju allt som oftast sitta och sy på alla lappar där på nedervåningen.