Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur upplevs den på armen med sina 43mm? Jag vill se bilder med klockan på armen på lite längre avstånd.
Har bara detta än så länge.Vi saknar bara ett wristshot nu
Instämmer! Natoshot! Även Tunagummi, tack!Krasch, bom, bang!! Där kom den!
Så j***a bra, Stefan! Längtar efter bilder med den på nato.
Om du tänker på arvet så är den här allokerad till Cesar redan, men du skulle kunna få 6159:an. Finns det förresten inte någon övre ålder (på barnet) vad gäller adoption?Grattis Molle. Kan du adoptera mig?
Låt mig undersöka och återkomma ang åldersfrågan.Om du tänker på arvet så är den här allokerad till Cesar redan, men du skulle kunna få 6159:an. Finns det förresten inte någon övre ålder (på barnet) vad gäller adoption?
Min fru är inte särskilt exalterad hellerEn historiskt GS händelse i norra Europa får man väll säga!? Blev så imponerad att jag var tvungen att visa min fru din klocka...hon fattade ingenting! Jag säger grattis iaf